Monday , December 11 2017

इमामे हरम , तेलंगाना की फ़िर्कावाराना हम-आहंगी से मुतास्सिर

हैदराबाद 07 अप्रैल: नायब वज़ीर-ए-आला तेलंगाना रियासत अल्हाज मुहम्मद महमूद अली के घर वाक़्ये मिनिस्टर्स क्वार्टर्स पर इमामे हरम शरीफ़ के लिए ज़ुहराने का एहतेमाम कियागया था। इस मौके पर इमाम हरम के सात सऊदी अरब से आए वफ़द ने भी इस तक़रीब में शिरकत की। मौलाना रहीमुद्दीन अंसारी ,मौलाना जाफ़र पाशाह सानी के अलावा शहरे हैदराबाद की मुअज़्ज़िज़ शख़्सियतें भी इस मौके पर मौजूद थीं। इमामे हरम शरीफ़ शेख़ सलह बिन मुहम्मद बिन इबराहीम ने इस मौके पर रियासत तेलंगाना की तरक़्क़ी ख़ुशहाली फ़िर्कावाराना हम अह्नगी और चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ नायब वज़ीर-ए-आला मुहम्मद महमूद अली की दराज़ी उम्र के लिए दुआ भी की।

मीडिया से बात करते हुए मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि रियासत तेलंगाना के लिए ये बाइस-ए-फ़ख़र की बात है कि इमामे हरम शरीफ़ रियासत में हुकूमत तेलंगाना के मेहमान के तौर पर दौरा कर रहे हैं। मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि हमारी ख़ुसूसी दरख़ास्त पर इमामे हरम ने रियासत तेलंगाना में बारिश के लिए भी दुआएं की हैं।

मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि इमामे हरम रियासत तेलंगाना की फ़िर्कावाराना हम-आहंगी से काफ़ी मुतास्सिर हैं। उन्होंने बताया कि हिन्दुस्तान खास्कर रियासत तेलंगाना में ग़ैर मुस्लिम बिरादरान वतन में इमामे हरम शरीफ़ से मुलाक़ात और मुसाफ़ा की ख़ाहिश को देखकर इमामे हरम शरीफ़ बेहद मुतास्सिर हुए।

TOPPOPULARRECENT