Tuesday , December 12 2017

इमाम-ओ-मोअज़्ज़िन की दरख़्वास्तें अकलीयती कमीशन में दाख़िल

आइमा मसाजिद और मोअज़्ज़नीन को माहाना तनख़्वाह मुक़र्रर करने के सिलसिला में रियासती अकलीयती कमीशन की मशवरे-पर मैनारटीज़ डेवलप्मेनट फ़ोर्म को 148 दरख़्वास्तें मौसूल हुई थीं उन दरख़ास्तों की फ़हरिस्त के साथ रियासती अकलीयती कमीशन को रव

आइमा मसाजिद और मोअज़्ज़नीन को माहाना तनख़्वाह मुक़र्रर करने के सिलसिला में रियासती अकलीयती कमीशन की मशवरे-पर मैनारटीज़ डेवलप्मेनट फ़ोर्म को 148 दरख़्वास्तें मौसूल हुई थीं उन दरख़ास्तों की फ़हरिस्त के साथ रियासती अकलीयती कमीशन को रवाना करदी गई है ।

इस सिलसिला में एम डी एफ का एक वफ़द जो ख़्वाजा मैन उद्दीन जनरल सेक्रेटरी और ज़िया उरशीद पर मुश्तमिल था सदर नशीन अकलीयती कमीशन आबिद रसूल ख़ां से शख़्सी तौर पर मुलाक़ात करते हुए उन्हें ये दरख़्वास्तें हवाले किया ।

आबिद रसूल ख़ां ने एम डी एफ की कोशिशों की सताइश करते हुए उम्मीद ज़ाहिर की कि आइन्दा भी अक़ल्लीयतों के लिये हुकूमत की मुख़्तलिफ़ स्किमात के सिलसिले में एम डी एफ का भरपूर तआवुन हासिल रहेगा।

इस सिलसिले में सुप्रीम कोर्ट हाईकोर्ट के फैसले की रौशनी में मज़ीद इक़दामात किए जाएंगे । उन्हों ने वफ़्द से ख़ाहिश की कि एसे इमाम-ओ-मोअज़्ज़नीन जिन्हों ने अब तक दरख़्वास्तें दाख़िल नहीं की है वो अपनी दरख़्वास्तें एम डी एफ के तवस्सुत से कमीशन को रवाना करसकते हैं ।।

TOPPOPULARRECENT