Sunday , September 23 2018

इमेजस आफ़ हैदराबाद की दूसरी जिलद मंज़रे आम पर

इदारा सियासत की तरफ से हैदराबाद की नादिर-ओ-नायाब तसावीर पर मुश्तमिल एल्बम इमेजस आफ़ हैदराबाद की दूसरी जिलद मंज़रे आम पर आचुकी है।

इदारा सियासत की तरफ से हैदराबाद की नादिर-ओ-नायाब तसावीर पर मुश्तमिल एल्बम इमेजस आफ़ हैदराबाद की दूसरी जिलद मंज़रे आम पर आचुकी है।

मुहम्मद महमूद अली डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर रियासत तेलंगाना ने दफ़्तर सियासत में इमेजस आफ़ हैदराबाद की दूसरी जिलद का रस्म इजरा अंजाम दिया।

इस मौके पर ज़ाहिद अली ख़ां एडीटर रोज़नामा सियासत,आमिर अली ख़ां न्यूज़ एडीटर रोज़नामा सियासत और दुसरे मौजूद थे। पहली जिल्द की ग़ैरमामूली पज़ीराई के बाद इदारा सियासत ने मज़ीद 600 नायाब-ओ-नादिर तसावीर पर मुश्तमिल दूसरी जिलद शाय करने का फ़ैसला करते हुए मुंख़बा तसावीर के साथ दूसरी जिल्द को अवाम की ख़िदमत में पेश किया है।

इदारा सियासत की तरफ से हैदराबाद के नौजवानों को उनके इस्लाफ़ की तारीख़ के अलावा हैदराबाद की शान-ओ-शौकत से वाक़िफ़ करवाने के साथ साथ हैदराबाद की तहज़ीबी रवायात को तसावीर के ज़रीये महफ़ूज़ करने की कोशिश के तौर पर इन एल्बम्स की इशाअत अमल में लाई गई है।

चीफ़ मिनिस्टर के दफ़्तर के ज़राए के बमूजब के चंद्रशेखर राव‌ चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना ने हैदराबाद के मुताल्लिक़ उन तस्वीरी एल्बम्स को अपने दफ़्तर में शामिल रखा है ताके हैदराबाद की तारीख़ी एहमीयत-ओ-इफ़ादीयत को बरवक़्त उजागर किया जा सके।

महमूद अली डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना ने किताब की रस्म इजरा के मौके पर इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि हैदराबाद की नादिर-ओ-नायाब तसावीर पर मुश्तमिल उन एल्बम्स के ज़रीये आइन्दा नसलों को हैदराबाद की अज़मत रफ़्ता के मुताल्लिक़ वाक़िफ़ करवाया जा सकता है।

हैदराबाद की तामीर-ए-नौ और हुकूमत के मंसूबे ब्रांड हैदराबाद को अमली जामा पहनाने में भी तारीख़ी हवालों के साथ इन एल्बम्स में मौजूद ये तसावीर इंतिहाई कारआमद साबित होसकती हैं।

उन्होंने इदारा सियासत की तरफ से इमेजस आफ़ हैदराबाद की दूसरी जिल्द की इशाअत पर ज़ाहिद अली ख़ां एडीटर रोज़नामा सियासत-ओ-दुसरे अर्बाब सियासत को मुबारकबाद पेश करते हुए कहा कि हैदराबाद की तहज़ीबी-ओ-सक़ाफ़्ती तारीख़ के तहफ़्फ़ुज़ में सियासत की ख़िदमात नाक़ाबिल फ़रामोश हैं।

महमूद अली ने इस मौके पर मुख़्तलिफ़ उमोर पर ज़िम्मेदारान सियासत के हमराह तबादला-ए-ख़्याल किया। ज़ाहिद अली ख़ां ने बताया कि शहरयान हैदराबाद और क़ारईन सियासत के अलावा बैरून-ए-मुल्क मौजूद हैदराबादियों की तरफ से रोज़नामा सियासत की ज़ेर-ए-निगरानी शाय की गई इमेजस आफ़ हैदराबाद की जिल्द अव़्वल को ज़बरदस्त मक़बूलियत हासिल हुई और तारीख़ और तहज़ीब से दिलचस्पी रखने वालों ने उसे एक बेहतरीन दस्तावेज़ क़रार दिया। इस अवामी दिलचस्पी को मद्द-ए-नज़र रखते हुए इदारा सियासत ने मज़ीद 600 तसावीर पर मुश्तमिल इमेजस आफ़ हैदराबाद की दूसरी जिलद अवाम की ख़िदमत में पेश करने का फ़ैसला किया है। दूसरी जिल्द की क़ीमत 3000/- रुपये रखी गई है और जो लोग रस्म इजरा से पहले अपनी कापी बुक करवा चुके हैं वो भी अब जनरल मैनेजर रोज़नामा सियासत से राबिता करते हुए अपनी कापी हासिल करसकते हैं। आमिर अली ख़ां न्यूज़ एडीटर रोज़नामा सियासत ने डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना मुहम्मद महमूद अली का ख़ौरमक़दम किया। इस मौके पर मुख़्तलिफ़ उमोर-ओ-मसाइल पर गुफ़्तगु की गई।

TOPPOPULARRECENT