Friday , April 27 2018

इम्तिहानी मराकज़ में बुनियादी सहूलयात फ़राहम की जाई

सदी पेट ०६ मार्च (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) ऐस आई ओ के रियास्ती सदर डाक्टर आतिफ़ असमईल ने सदी पेट प्रैस कलब में नामा निगारों से बातचीत करते हुए रियास्ती हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो जारीया मौसम में इम्तिहानात के इख़तताम तक इमति

सदी पेट ०६ मार्च (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) ऐस आई ओ के रियास्ती सदर डाक्टर आतिफ़ असमईल ने सदी पेट प्रैस कलब में नामा निगारों से बातचीत करते हुए रियास्ती हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो जारीया मौसम में इम्तिहानात के इख़तताम तक इमतिहानी उम्मीदवारों को तमाम बुनियादी सहूलतें फ़राहम करने में कोई कसर ना छोड़ी।

उन्हों ने कहा कि दौरान इम्तिहानात तलबा-ए-को किसी भी दरपेश मसला से बचाने केलिए हत्तलमक़दूर कोशिश करें ताकि बच्चों के इमतिहानात पुरअमन और इतमीनान बख़श होसकी, जिस से उन का मुस्तक़बिल रोशन और ताबनाक बन सकता हैं। मिस्टर आतिफ़ ने मज़ीद कहा कि इम्तिहानात के दौरान ज़रा सी भी लापरवाही के बाइस बच्चों का मुस्तक़बिल ख़राब हो सकता हैं।

ऐसे मुतअद्दिद शिकायतें हैं कि दौरान इम्तिहानात तलबा-ए-को इमतिहानात के दौरान बहुत सारे मुश्किलात का सामना करना पड़ रहा हैं। तलबा-ए-की इस शिकायतों का अज़ाला किया जाना चाहिए बच्चों को दुशवारी से बचाने के लिए मव्सअर बंद-ओ-बस्त, कॉलिजस और स्कूल के इंतिज़ामीया को इम्तिहानात से मुताल्लिक़ भरपूर तवज्जा देना चाहिए।

उन्हों ने कहा कि एस आई ओ गुज़शता एक साल से तलबा-ए-के मसाइल को हल करने केलिए मुल्क गीर सतह पर जद्द-ओ-जहद कर रही हैं एस आई ओ तलबा-ए-के लिए काम कर रही हैं।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि अलहदा तेलंगाना की तशकील के लिए की जा रही जद्द-ओ-जहद मैं एस आई ओ अहम रोल अदा कर रही हैं। तेलंगाना ज्वाइंट ऐक्शन‌ कमेटी की जानिब से मुनाक़िद किए जाने वाले हर एक प्रोग्राम में आर्गेनाईज़ेशन पेश पेश है जबकि ऐस आई ओ के ज़िम्मेदारों ने ओलयाए तलबा-ए-से ख़ाहिश की कि वो अपने बच्चों को इंजीनीयरिंग और मैडीसन कोर्सस में दाख़िले का इन्हिसार ना करें बल्कि सोश्यल साईंस और दीगर कोर्सस में दाख़िले दिलवाने का मश्वरा दिया। इस प्रैस कान्फ़्रैंस के बाद तलबा-ए-को मुफ़्त मुख़्तलिफ़ प्रोग्राम्स की फ़राहमी केलिए सदी पेट टाउन मैं वाक़्य कुल्लियाना मंडपम के रूबरू एक हेल्प् सैंटर का इफ़्तिताह अंजाम दिया। इस सैंटर में लाइब्रेरी पेशावराना कोर्सस, ऐम सीट, इंटरमीडीयेट और दीगर कोर्सस के मीटरील को मुफ़्त फ़राहम किया जा रहा ही। इस मौक़ा पर अबदुलक़ुद्दूस, आलिम उद्दीन, इर्फ़ान, हीलम, इरशाद, असदअलीम और दीगर मौजूद थी।

TOPPOPULARRECENT