Wednesday , January 24 2018

इम्तेहान में नाकामी का इंतेक़ाम , तलबा ने टीचर्स को मुक़फ़्फ़ल ( Lock) कर दिया

मग़रिबी मदनापुर में एक स्कूल के ग्यारहवीं जमात के तलबा-ए-ने जो सालाना इम्तेहान में नाकाम हो गए थे, ने टीचर्स से दरख़ास्त करते हुए उन्हें पास करने की गुज़ारिश की थी लेकिन जब टीचर्स ने उनकी दरख़ास्त पर कोई ग़ौर नहीं किया तो तलबा-ए-ने भी

मग़रिबी मदनापुर में एक स्कूल के ग्यारहवीं जमात के तलबा-ए-ने जो सालाना इम्तेहान में नाकाम हो गए थे, ने टीचर्स से दरख़ास्त करते हुए उन्हें पास करने की गुज़ारिश की थी लेकिन जब टीचर्स ने उनकी दरख़ास्त पर कोई ग़ौर नहीं किया तो तलबा-ए-ने भी एक अनोखा अंदाज़ अपनाते हुए स्कूल के 50 अरकान पर मुश्तमिल स्टाफ़ और स्कूल सेक्रेटरी को मुक़फ़्फ़ल ( Lock) कर दिया।

दरीं असना गोपी वल्लभ पुर में वाक़्य नया बिसन जन कल्याण विद्यापीठ के तलबा-ए-ने कहा कि वो उस वक़्त तक स्कूल का मुक़फ़्फ़ल दरवाज़ा नहीं खोलेंगे जब तक इन सबको पास करते हुए बारहवीं जमात में तरक़्क़ी नहीं दी जाती। ये बात स्कूल की मैनेजिंग कमेटी के सेक्रेटरी अशोक पटनायक ने बताई।

यहां इस बात का तज़किरा ज़रूरी है कि स्कूल के 247 तलबा-ए-जो ग्यारहवीं जमात के तालिब-ए-इल्म थे। इन में से 90 तलबा-ए-सालाना इम्तेहान में नाकाम हो गए। इमतिहान का इनइक़ाद वेस्ट बंगाल कौंसल आफ़ हाइर सेकण्डरी एजूकेशन की जानिब से किया गया था। स्कूल के हुक्काम नाकाम तलबा-ए-की कोई मदद नहीं कर सके क्योंकि कौंसल के क़वाइद-ओ-ज़वाबत के सामने वो बेबस थे हालाँकि इम्तेहान के नताइज का अभी सरकारी तौर पर ऐलान नहीं हुआ है।

पर्चा सवालात कौंसल की जानिब से तैयार किए गए थे लेकिन जवाबी बयाज़ात की जांच पड़ताल इसी स्कूल में की गई थी और इस तरह बाअज़ तलबा-ए-को नताइज की भनक पड़ गई थी। तलबा-ए-ने इस सिलसिले में स्कूली हुक्काम से मुलाक़ात की जो तक़रीबन डेढ़ घंटे तक जारी रहा लेकिन इस के कोई मुसबत नताइज सामने नहीं आए और बिलआख़िर स्कूल ख़तम होने का वक़्त हो गया।

घंटी बजने के बाद जैसे ही दीगर जमा छात्र बाहर निकले और स्कूल सुनसान हो गया तो उन 90 नाकाम तलबा-ए-ने तमाम टीचर्स और सेक्रेटरी को मुक़फ़्फ़ल ( Lock) कर दिया क्योंकि उन्होंने स्कूल के ख़ारिजी गेट पर मुक़फ़्फ़ल डाल दिया था। पुलिस को इस वाक़्या की इत्तेला दी गई है लेकिन चूँकि तलबा-ए-की एक बड़ी तादाद इस वाक़्या में मुलव्वस है लिहाज़ा पुलिस भी उनके खिलाफ कार्रवाई करने में पिस-ओ-पेश कर रही है।

TOPPOPULARRECENT