Wednesday , December 13 2017

इराक़ी नायब सदर का बेगुनाही का दावा

बग़दाद। 22 दिसम्बर (ए एफ़ पी) इराक़ के नायब सदर तारिक़ अलहाशमी ने फ़ौजी ओहदेदारों पर हमलों में मुलव्विस होने के इल्ज़ामात को मुस्तर्द करते हुए कहा कि वो किसी किस्म की दहश्तगर्द कार्रवाई में मुलव्विस नहीं हैं। अलहाशमी ने ये ब्यान

बग़दाद। 22 दिसम्बर (ए एफ़ पी) इराक़ के नायब सदर तारिक़ अलहाशमी ने फ़ौजी ओहदेदारों पर हमलों में मुलव्विस होने के इल्ज़ामात को मुस्तर्द करते हुए कहा कि वो किसी किस्म की दहश्तगर्द कार्रवाई में मुलव्विस नहीं हैं। अलहाशमी ने ये ब्यान उन केख़िलाफ़ जारी किए हुए वारंट के एक रोज़ बाद एक प्रैस कान्फ़्रैंस के दौरान दिया ।

नायब सदर का मज़ीदकहना था कि उन पर आइद इल्ज़ामात झूटे हैं और ये इराक़ी वज़ीर-ए-आज़म नूरीअलमालिकी की उन्हें बदनाम करने और मुल्क में यकजहती को ख़तन करने की कोशिश है।तारिक़ अलहाशमी केख़िलाफ़ वारंट इराक़ से आख़िरी अमरीकी फ़ौजीयों के तख़लिया के बाद जारी किया गया। नायब सदर का कहना था मैंने कोई गुनाह नहीं किया है। ख़ुदा की क़सम मैंने इराक़ी अवाम केख़िलाफ़ कभी कुछ ग़लत नहीं किया।

उन्हों ने कहा इस साज़िश के पीछे मालकी का हाथ है। इराक़ में इत्तिहाद पैदा करने की जितनी कोशिशें की जा रही थीं अब इन सब पर पानी फेर दिया गया है। इन का कहना था कि वो मुक़द्दमा केलिए तैय्यार हैं ताहम उन्हों ने अरब लीग के नुमाइंदों से दरख़ास्त की कि वो तहक़ीक़ात में हिस्सा लें।

TOPPOPULARRECENT