Friday , May 25 2018

इराक़ी शहरी ने साबिक़ अमेरीकी सियोल गवर्नर पाल ब्रेमर ( Paul Bremer) पर जूता फेंका

लंदन , 12 फरवरी: (एजेंसी) इराक़ में अमेरीका की गैरकानूनी मुदाख़िलत और जंग के ज़रीया बड़े पैमाना पर तबाही की वजह से अवामी ब्रहमी का वक़फ़ा वक़फ़ा से इज़हार किया जा रहा है ।

लंदन , 12 फरवरी: (एजेंसी) इराक़ में अमेरीका की गैरकानूनी मुदाख़िलत और जंग के ज़रीया बड़े पैमाना पर तबाही की वजह से अवामी ब्रहमी का वक़फ़ा वक़फ़ा से इज़हार किया जा रहा है ।

ऐसा एक और वाक़िया उस वक़्त पेश आया जब साबिक़ अमेरीकी सफ़ीर पाल ब्रेमर (former US diplomat Paul Bremer ) पर एक शख़्स ने ब्रहमी के आलम में जूता फेंक मारा। इस वाक़िया ने 2008 की याद ताज़ा कर दी जब साबिक़ सदर अमेरीका जॉर्ज डब्ल्यू बुश पर एक सहाफ़ी ने जूता फेंक मारा था।

बर्तानिया की पार्लियामेंट में गुज़श्ता हफ़्ता एक इजलास मुनाक़िद हुआ जिसका एहतिमाम हेनरी जैक्सन सोसायटी ने किया था । इस इजलास के दौरान एक शख़्स ने जिसकी शनाख़्त यासिर अल समरानी की हैसियत से की गई है , उस वक़्त अपनी नशिस्त से खड़ा हुआ जब पाल ब्रेमर ख़िताब कर रहे थे।

इस ने ब्रेमर से रास्त ख़िताब करते हुए कहा कि वो उन तक दो पयामात पहुंचाना चाहता है , एक सद्दाम हुसैन और दूसरा इराक़ी अवाम की तरफ़ से है। यासिर ने ये पहला पयाम है कहते हुए जूते निकाल कर ब्रेमर की तरफ़ फेंक मारा। ताहम निशाना चूक गया। उस वक़्त ब्रेमर ने चेहरा पर मुस्कुराहट लाने की नाकाम कोशिश की, इस दौरान यासिर ने दूसरा जूता भी फेंक मारा और ब्रेमर ने खड़े होकर उसे कैच करने की कोशिश की।

सेक्युरिटी ओहदेदारों ने फ़ौरी यासिर को हिरासत में ले लिया और उसे इजलास से बाहर ले गए। सेक्युरिटी ऑफीसर्स जब उसे ले जा रहे थे तो वो चीख रहा था कि तुमने मुल्क को तबाह कर दिया, तुम और तुम्हारी जम्हूरियत वाज़िह रहे कि पाल ब्रेमर 2003 में अमेरीकी मुदाख़िलत के बाद इराक़ के सियोल गवर्नर थे।

ब्रेमर ने इस हमले के जवाब में कहा कि अगर यासिर समरानी ये हरकत उस वक़्त करता जब सद्दाम हुसैन ज़िंदा थे तो उसे मौत की नींद सुला दिया जाता।

TOPPOPULARRECENT