Monday , June 18 2018

इराक़ में कार बम धमाका,18 अफ़राद हलाक

बुग़दाद /2 दिसमबर( ए एफ़ पी ) इराक़ के दार-उल-हकूमत बग़दाद के शमाली इलाक़े में कार बम धमाके में 18 अफ़राद हलाक और 25ज़ख़मी होगए। सैक्योरिटीहुक्काम के मुताबिक़ धमाका सब्ज़ी मंडी में मौजूद कार में हुआ जिस के नतीजे में मार्कीट तबाह होगई

बुग़दाद /2 दिसमबर( ए एफ़ पी ) इराक़ के दार-उल-हकूमत बग़दाद के शमाली इलाक़े में कार बम धमाके में 18 अफ़राद हलाक और 25ज़ख़मी होगए। सैक्योरिटीहुक्काम के मुताबिक़ धमाका सब्ज़ी मंडी में मौजूद कार में हुआ जिस के नतीजे में मार्कीट तबाह होगई। इराक़ में 9 साल की ग़ैरमुल्की मुदाख़िलत के बाद अगले चंद हफ़्तों में 13 हज़ार अमरीकी फ़ौजी इराक़ से निकाले जाएंगे।

इराक़ और अमरीका के दरमयान तवील-उल-मुद्दती ताल्लुक़ात बढ़ाने केलिए अमरीकी नायब सदर जुबाईडन इराक़ के दौरे पर हैं। मैडीकल-ओ-सिकोरीटी ओहदेदारों ने बताया कि आज हुए बम धमाके में ज़ख़मीयों की तादाद तक़रीबन 25 है । इराक़ी फ़ौजी कर्नल ने अपनी शनाख़्त मख़फ़ी रखने की ख़ाहिश पर बताया कि ये कार सब्ज़ी मंडी के क़रीब रखी गई थी और कुछ देर बाद ज़ोरदार धमाका हुआ ।

उन्हों ने कहा कि महलुकीन की तादाद में इज़ाफ़ा का अंदेशा है । इराक़ में 2006 और 2007 के दौरान तशद्दुद के वाक़ियात में ग़ैरमामूली इज़ाफ़ा होगया था और हज़ारों अफ़राद हलाक हुए लेकिन इस के बाद सूरत-ए-हाल में किसी क़दर बेहतरी आई थी । सरकारी आदाद-ओ-शुमार के मुताबिक़ माह अक्टूबर में जुमला 258 अफ़राद हलाक होगए । इराक़ में 9 साल तवील जंग के बाद अमरीकी अफ़्वाज ने तख़लिया का जो मंसूबा तैय्यार किया है इस के मुताबिक़ बहुत जल्द वो इराक़ छोड़ देंगे ।

TOPPOPULARRECENT