इरान बैनुल बर्रे आज़मी मिज़ाईल्स की नुमाइश के लिए तय्यार

इरान बैनुल बर्रे आज़मी मिज़ाईल्स की नुमाइश के लिए तय्यार

इरान ने आज कहा कि वो बैन अल्बर आज़मी मिज़ाईलस जंगी मश्क़ों की तय्यारी कर रहा है ताकि अमरीका या इसराईल के एहदाफ़ पर जवाबी हमला की अपनी सलाहियत का मोज़ाहिरा कर सके। इरान वाज़िह (स्पष्ट) कर देना चाहता है कि अगर उस की न्यूक्लीयर तनसीब

इरान ने आज कहा कि वो बैन अल्बर आज़मी मिज़ाईलस जंगी मश्क़ों की तय्यारी कर रहा है ताकि अमरीका या इसराईल के एहदाफ़ पर जवाबी हमला की अपनी सलाहियत का मोज़ाहिरा कर सके। इरान वाज़िह (स्पष्ट) कर देना चाहता है कि अगर उस की न्यूक्लीयर तनसीबात (रिएक्टर) पर हमला किए जाएं तो वो जवाब में अपने बैनुल बराआज़मी मिज़ाईल्स से इसराईल और अमरीका पर हमला करने की सलाहियत रखता है ।

इरान के वसती (मध्य ) रेगिस्तानी इलाक़ा में ये तीन रोज़ा जंगी मश्कें की जाएंगी । । इरान की ताक़तवर आला सतही (उच्च स्तरीय ) फ़ौजी ताक़त ये जंगी मश्कें मुनाक़िद करेंगी । बयान में कहा गया है कि 10 मुख़्तलिफ़ मिज़ाईल्स इस्तिमाल किए जाएंगे जिन में बैन अल्बर आज़मी मिज़ाईल्स शहाब 3 भी शामिल है जिस का दायरा अमल 2000 केलो मीटर है और वो इसराईल पर हमला करने के काबिल है ।

दीगर (दुसरे) बैनुल बराआज़मी मिज़ाईल्स जो इस जंगी मश्क़ में हिस्सा लेंगे, उन के नाम फ़तह , टोंडर , ज़िलज़ाल , ख़लीज फ़ारस और क़ियाम हैं जिन का दायरा कार 200 ता 750 केलो मीटर है। इस जंगी मश्क़ का नाम पैग़ंबर आज़म – 7 रखा गया है ।

Top Stories