Monday , December 11 2017

इरान में ताक़तवर ज़लज़ला 30 हलाक 800 अफ़राद ज़ख़मी दीगर मुमालिक में भी झटके

तेहरान, 10 अप्रेल: इरान के ख़लीजी बंदरगाह के शहर बोशहर में कल‌ एक ताक़तवर ज़लज़ला आया जिस के नतीजे में कम अज़ कम 30 अफ़राद हलाक होगए और 800 ज़ख़मी हुए हैं,लेकिन‌ इरान के वाहिद न्यूक्लीयर पावर प्लांट को इस से कोई नुक़्सान नहीं हुआ है,ओहदेदारो

तेहरान, 10 अप्रेल: इरान के ख़लीजी बंदरगाह के शहर बोशहर में कल‌ एक ताक़तवर ज़लज़ला आया जिस के नतीजे में कम अज़ कम 30 अफ़राद हलाक होगए और 800 ज़ख़मी हुए हैं,लेकिन‌ इरान के वाहिद न्यूक्लीयर पावर प्लांट को इस से कोई नुक़्सान नहीं हुआ है,ओहदेदारों ने ये बात बताई। इस ज़लज़ले के झटके ख़लीज में बोहरान कुएत क़ुतर और मुत्तहिदा अरब इमारात में भी महसूस किए गए। इस के नतीजे में अवाम में ख़ौफ़ फैल गया था,और कुछ दाफ़तिर वगैरह का आरिज़ी तख़लिया भी करदिया गया था।

बोशहर के सुबाई गवर्नर ने सरकारी टी वी को बताया कि कम अज़ कम 30 अफ़राद इस में हलाक हुए हैं जबकि ज़ाइद अज़ 800 ज़ख़मी हुए हैं जिन का इलाज किया जा रहा है। इस बात की कोई इत्तेला नहीं है कि ज़्यादा हलाकतें कहाँ हुईं। लेकिन‌ इरान की रेड क्रीसेन्ट दस्ता के सरबराह महमूद मुज़फ़्फ़र ने बताया कि इबतिदाई इत्तेलाआत में ये मालूम हुआ है कि ख़रमोज के करीब एक गावं तबाह होगया है।

उन्होंने कहा कि सब से ज़्यादा तबाही देही इलाक़ों में हुई है। ज़राए इबलाग़ की रिपोर्ट्स में कहा गया है कि सेक्यूरिटी फोर्सेस के साथ बचाव‌ टीमें इलाक़े को रवाना करदी गई हैं। इस इलाक़े में फ़ोन कनेक्शन और बर्क़ी मुनक़ते होगई है। कहा गया है कि इस इलाक़े में ख़ेमे ब्लैंकिट्स‌ और ग़िज़ाई अजनास भी रवाना की गई हैं। बताया गया है कि न्यूक्लीयर पावर प्लांट को जो इसी शहर में है कोई नुक़्सान नहीं हुआ है।

TOPPOPULARRECENT