Saturday , December 16 2017

इरान में ज़लज़ला , एक हलाक 20 ज़ख़्मी

तेहरान, 12 मई: ( ए एफ पी ) इरान के जुनूबी इलाके में 6.2 शिद्दत के ज़लज़ला से एक शख़्स हलाक और तक़रीबन 20 अफ़राद ज़ख़्मी हो गए। इसके इलावा इमलाक को भी काफ़ी नुक़्सान पहुंचा। अमेरीकी ज्यूलोजीकल सर्वे के मुताबिक़ ज़लज़ला का मब्दा मिनाब (Minab) शहर से 8

तेहरान, 12 मई: ( ए एफ पी ) इरान के जुनूबी इलाके में 6.2 शिद्दत के ज़लज़ला से एक शख़्स हलाक और तक़रीबन 20 अफ़राद ज़ख़्मी हो गए। इसके इलावा इमलाक को भी काफ़ी नुक़्सान पहुंचा। अमेरीकी ज्यूलोजीकल सर्वे के मुताबिक़ ज़लज़ला का मब्दा मिनाब (Minab) शहर से 85 कीलोमीटर जुनूब मशरिक में था ।

दरि असना ईरान ज़लज़लों के दौरान बचाओकारी ऑपरेशंस में नुमायां किरदार अदा करने वाले महमूद मुज़फ़्फ़र ने भी 20 अफ़राद के ज़ख़्मी होने की तौसीक़ की । सरकारी टेलीविज़न की रिपोर्ट के मुताबिक़ छः मवाज़आत ( को शदीद नुक़्सान पहुंचा है ।

क़ब्ल अज़ीं Hormuzgan’s के गवर्नर इब्राहीम अज़ीज़ी ने टेलीविज़न नेटवर्क को बताया कि ज़ख़्मी होने वालों में सिर्फ़ एक की हालत तशवीशनाक है और उसे हॉस्पिटल में इंतिहाई निगहदाश्त वाले कमरे में रखा गया है । दूसरी तरफ़ मीडिया रिपोर्टस में बताया गया है कि जो दूरदराज़ के इलाक़े ज़लज़ले से मुतास्सिर हुए हैं वहां टेलीफोन राबिता मुनक़ते हो चुकी है ।

महकमा के मुताबिक मुतअद्दिद मराकज़ पर ज़लज़ले के बाद भी 4.1 और 5.2 शिद्दत के हल्के झटके महसूस किए गए । दिसम्बर 2003 में बाम के जुनूबी शहर में ज़लज़ले का ज़बरदस्त झटका महसूस किया गया था , इस में 26271 अफ़राद हलाक हो गए थें जो कि आबादी का क़रीबन एक चौथाई है जबकि शहर का मिट्टी से तामीर शूदा क़दीम क़िला तबाह हो गया था।

TOPPOPULARRECENT