Saturday , June 23 2018

इराक़ के फ़ौजी हेडक्वार्टर पर दौलते इस्लामिया का ख़ुदकुश बम हमला, फ़ौजी जनरल हलाक

बग़दाद: दौलते इस्लामिया के 4 ख़ुदकुश बम बर्दार फ़ौजी हेडक्वार्टर जो बग़दाद के मग़रिब में वाक़्य है, ज़बरदस्ती दाख़िल हो गए। एक इराक़ी जनरल और दीगर 5 फ़ौजियों को हलाक कर दिया। फ़ौज और पुलिस ओहदेदारों के बमूजब बम बर्दारों में रीजमेंटल हेडक्वार्टर्स पर सूबा अंबर के इलाक़ा हदीसे में कल देर गए हमला करके स्टाफ़ ब्रीगेडिय‌र जनरल अली अब्बू और दीगर 4 फ़ौजीयों को हलाक कर दिया।

मेजर जनरल अली इबराहीम दाबूँ सरबराह अल-जज़ीरा ऑपरेशंस कमांड ने कहा कि ख़ुदकुश बम बर्दार ने अपने आपको अबोद के दफ़्तर मैं ख़ुद को धमाका से उड़ालिया। जबकि दीगर 3 बम बर्दारों ने दीगर मुक़ामात पर ख़ुद को धमाके से उड़ादिया। 7 फ़ौजी ज़ख़मी हैं। कर्नल फ़ारूक़ अलजग़ाईफ़ी ने कहा कि हादसा पुलिस ने हमला की तौसीक़ की है।

ये एक बड़े तालाब के क़रीब किया गया और बम बर्दार फ़ौजी वर्दी में मलबूस थे। इराक़ के कबायली और फ़ौजी हदीसे का दिफ़ा कर रहे हैं। ये मुल्क के दूसरे सबसे बड़े तालाब के क़रीब वाक़्य है। दौलते इस्लामिया 18 माह से ज़्यादा फ़िज़ाई हमलों की मदद से इस इलाक़ा का दिफ़ा करने वालों पर हमले करता रहा है। दौलते इस्लामिया के साथ जंग से ताहाल इराक़ के सूबा अंबर में कई सीनियर फ़ौजी अफ़्सर हलाक हो चुके हैं|

TOPPOPULARRECENT