Sunday , December 17 2017

इराक़ में आई एस की कार्रवाई, 50 हलाक

इस्लामिक स्टेट ग्रुप के इंतेहापसंदों ने इराक़ के सूबा अंबार में कम अज़ कम 50 कबायली मर्द-ओ-ख़वातीन को क़तार में खड़ा करके गोली मार दिया, ओहदेदारों ने आज ये बात कही, जो इस ग्रुप की जानिब से क़त्ल का ताज़ा वाक़िया है। अंबार काउंसिल‌ के फ़लाह अलई

इस्लामिक स्टेट ग्रुप के इंतेहापसंदों ने इराक़ के सूबा अंबार में कम अज़ कम 50 कबायली मर्द-ओ-ख़वातीन को क़तार में खड़ा करके गोली मार दिया, ओहदेदारों ने आज ये बात कही, जो इस ग्रुप की जानिब से क़त्ल का ताज़ा वाक़िया है। अंबार काउंसिल‌ के फ़लाह अलईसावी ने कहा कि सुबाई दार-उल-हकूमत रिम्ज़ी के शुमाल में रास उलमा गाँव‌ में कल शूटिंग का ये वाक़िया पेश आया।

अलईसावी ने बताया कि अस्करीयत पसंदों ने अलबोनमर क़बीला के मर्द-ओ-ख़वातीन पर उन के ख़िलाफ़ काम करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए उन्हें उन के घरों से निकाल कर दूर ले गए और उन्हें हलाक कर दिया। उन लोगों के ताल्लुक़ से इस ग्रुप को शुबा था कि उन्हों ने गुज़िश्ता माह अंबार के टाउन‌ हेत में उन की पेशक़दमी के मौक़े पर उन के ख़िलाफ़ सरगर्मी दिखाई थी।

अलईसावी ने न्यूज़ एजेन्सी ए पी को बताया कि इस तरह की हलाकतें अब इस्लामिक स्टेट ग्रुप कंट्रोल वाले इलाक़ों में लग भग रोज़ाना पेश आरही हैं और वो इसे जारी रखेंगे तावक़तीके इस दहश्त गिरदाना ग्रुप को रोक नहीं दिया जाता। अंबार गवर्नर के दफ़्तर के ओहदेदार ने महलोकीन की तादाद की तौसीक़ की।

उन्हों ने शनाख़्त मख़फ़ी रखने की शर्त पर बात की क्योंकि उन्हें जर्नलिस़्टों के ब्रीफिंग देने का इख़तेयार नहीं है। जुमेरात को हुक्काम को अंबार में इस्लामिक स्टेट ग्रुप के हलाक करदा 48 सुन्नी कबायली लोगों की नाशें दस्तयाब हुई थीं।

TOPPOPULARRECENT