Sunday , December 17 2017

इराक़ में मसलकी तशद्दुद, 22 हलाक,अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की तशवीश

इराक़ में पुरतशद्दुद वाक़ियात में 22 अफ़राद हलाक होगए जिन में 7 पुलिस अहलकार शामिल हैं। ओहदेदारों ने ये बात बताई जबकि अलक़ायदा के महाज़ी ग्रुप ने इन हमलों की ज़िम्मेदारी क़बूल की है। मुल्क में 2008 के बाद बदतरीन तशद्दुद की लहर जारी है और म

इराक़ में पुरतशद्दुद वाक़ियात में 22 अफ़राद हलाक होगए जिन में 7 पुलिस अहलकार शामिल हैं। ओहदेदारों ने ये बात बताई जबकि अलक़ायदा के महाज़ी ग्रुप ने इन हमलों की ज़िम्मेदारी क़बूल की है। मुल्क में 2008 के बाद बदतरीन तशद्दुद की लहर जारी है और मसलकी लड़ाई इंतिहाई शिद्दत इख़तियार करगई।

सेक्रेटरी जनरल अक़वाम-ए-मुत्तहिदा बांकी मौन ने इराक़ के सियासी क़ाइदीन पर ज़ोर दिया कि वो मुल्क में आम हालात जल्द बहाल करें और विज़ारत-ए-दाख़िला ने ख़ानाजंगी का इंतिबाह दिया है। कल बग़दाद के जुनूबी चेक प्वाईंट पर एक बंदूक़ बर्दार ने तीन पुलिस अहलकारों को हमले का निशाना बनाते हुए हलाक कर दिया जबकि दो दीगर ज़ख्मी होग। सूबा किरकुक में बम धमाका हुआ जिस में एक पुलिस अहलकार और एक आम शहरी हलाक हो गए जबकि चार अफ़राद ज़ख्मी होगए। शुमाली शहर मूसिल में बंदूक़ बर्दारों ने तीन पुलिस अहलकारों को गोली मार दी। दहश्तगर्द अपनी कार्यवाईयों में फ़ोर्सस को अक्सर निशाना बनारहे हैं।

शुमाली बग़दाद में तज़ख़रमातो इलाक़ा में सुनी मस्जिद में बम धमाका हुआ, जिस में तीन अफ़राद हलाक और 15 ज़ख़मी होगए। बाक़ोबा में कैफे में बम धमाका हुआ जिस में 7 अफ़राद हलाक और 19 ज़ख्मी होगए।

TOPPOPULARRECENT