Thursday , December 14 2017

इराक़ में सिलसिला वार बम धमाके , 22 हलाक

बग़दाद, ०६ जनवरी (ए पी) बग़दाद में तशद्दुद की ताज़ा लहर में शीया आबादी वाले दो इलाक़ों को निशाना बनाया गया जहां दो बम धमाके हुए जिस में 22 अफ़राद हलाक हो गई।

बग़दाद, ०६ जनवरी (ए पी) बग़दाद में तशद्दुद की ताज़ा लहर में शीया आबादी वाले दो इलाक़ों को निशाना बनाया गया जहां दो बम धमाके हुए जिस में 22 अफ़राद हलाक हो गई।

इस के साथ ही ये अंदेशे बढ़ गए हैं कि बाग़ी गुज़श्ता माह अमेरीकी फ़ौज के मुकम्मल तख़लिया के बाद दहश्तगर्द हमलों में शिद्दत पैदा कर देंगी। पुलिस ने बताया कि आज पहला धमाका सदर सिटी के पड़ोस में हुआ जहां मज़दूर बस स्टप के क़रीब काम की तलाश में सुबह के वक़्त ठहरे हुए थे। एक मोटर साईकल में नसब किया गया बम फट पड़ा जिस के नतीजा में 9 अफ़राद हलाक हो गई।

52 साला सरकारी मुलाज़िम तारिक़ अंद ने बताया कि वो डयूटी पर जा रहे थे कि उन्हों ने एक ज़ोरदार बम धमाका होते देखा। इस मुक़ाम से धुआँ निकल रहा था जिस ने सारे इलाक़ा को अपनी लपेट में ले लिया।

उन्हों ने कहा कि अवाम में ये ख़ौफ़ पाया जाता है कि मुल्क में फिर एक बार दहश्तगर्दी के वाक़ियात बढ़ जाएंगी। ये धमाका होते ही कुछ देर बाद क़रीबी सड़क पर एक और बम धमाका हुआ जिस में एक शख़्स हलाक होगया। पुलिस ने यहां तीसरा बम भी बरामद किया जो नाकारा करदिया गया।

इस के दो घंटे बाद दार-उल-हकूमत के शुमाल में वाक़्य काज़मीह में जहां शीया आबादी पाई जाती है, दो बम धमाके हुए जिस में 12 अफ़राद हलाक हो गई। ओहदेदारों ने बताया कि काज़मीह में हुए बम धमाके यके बाद दीगरे हुए जिस में एक कार बम धमाका भी था।

हॉस्पिटल हुक्काम ने महलोकीन की तादाद की तौसीक़ की और बताया कि तक़रीबन 60 अफ़राद ज़ख़मी हुए। ओहदेदारों ने अपनी शनाख़्त मख़फ़ी रखने की शर्त पर ये बात बताई, क्योंकि उन्हें कोई भी इत्तिला फ़राहम करने की इजाज़त नहीं है। इराक़ी क़ाइदीन ने ख़बरदार किया कि अमरीकी फ़ौज के तख़लिया के बाद मुल्क में शीया । सुनी तशद्दुद का अहया हो सकता है।

TOPPOPULARRECENT