Monday , December 11 2017

इराक़ में 4 रूसी टुरीस्ट जासूसी के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार

बग़दाद / इराक़ी सेक्युरिटी फ़ोर्स‌ ने रूस के चार मोटर साईकल सवार टुरीस्टों को जासूसी के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार कर लिया। चार रूसी टुरिस्ट‌ मोटर साईकलों के ज़रीये दरमियानि एशियाई मुल्कों, तुर्की और ईरान का सफ़र मुकम्मल करने के बाद ग

बग़दाद / इराक़ी सेक्युरिटी फ़ोर्स‌ ने रूस के चार मोटर साईकल सवार टुरीस्टों को जासूसी के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार कर लिया। चार रूसी टुरिस्ट‌ मोटर साईकलों के ज़रीये दरमियानि एशियाई मुल्कों, तुर्की और ईरान का सफ़र मुकम्मल करने के बाद गुपिछ्ले रोज़ जैसे ही बग़दाद में दाख़िल हुए तो इराक़ी फ़ौजी अहलकारों ने उन्हें गिरफ़्तार करके फ़ौजी बीस भेज‌ दिया।

गिरफ़्तारी की ख़बर सुन कर सेंकड़ों मोटर साईकल सवारों ने मोस्को में इराक़ी सिफ़ारतख़ाने का घेराऊ कर लिया। सरकारी ख़बररसां इदारे की रिपोर्ट के मुताबिक़ फ़ौजी अहलकारों ने मोस्को मोटर साईकल कलब के चार मेम्बरों को पहले करकोक सूबे में हिरासत में लिया लेकिन कौंसलेट जनरल की मुदाख़िलत पर रिहा कर दिया गया।

इस के बाद इन ही मोटर साईकल सवारों को बग़दाद में दाख़िल होते ही दुबारा कैद‌ में लेकर क़रीबी फ़ौजी बीस मुंतक़िल कर दिया गया।

चारों मोटर साईकल सवार पहले ही तमाम लातीनी अमेरीकी मुल्कों, अमेरीका, मैक्सीको, यूरोप, चीन और मंगोलिया का सफ़र मुकम्मल कर चुके हैं।

TOPPOPULARRECENT