Tuesday , December 19 2017

इलाहाबाद यूनीवर्सिटी कैंपस में कशीदगी

उत्तर प्रदेश में इलहाबाद यूनीवर्सिटी कैंपस और इसके अतराफ़ में कल शाम तशद्दुद और आतिशज़्नी के वाक़्यात के बाद सूरत-ए-हाल कशीदा है। पुलिस ने गाड़ीयों में आग लगाने, पथराओ और तोड़ फोड़ करने के इल्ज़ाम में तक़रीबन 500 तलबा के ख़िलाफ़ मुआमला दर्ज

उत्तर प्रदेश में इलहाबाद यूनीवर्सिटी कैंपस और इसके अतराफ़ में कल शाम तशद्दुद और आतिशज़्नी के वाक़्यात के बाद सूरत-ए-हाल कशीदा है। पुलिस ने गाड़ीयों में आग लगाने, पथराओ और तोड़ फोड़ करने के इल्ज़ाम में तक़रीबन 500 तलबा के ख़िलाफ़ मुआमला दर्ज किया है।

तलबा ने प्रोफेसरों की चार कारों, ट्रांसपोर्ट डिपार्टमेंट की एक बस, ए डी एम की कार को आग लगा दी थी। पथराओ में तलबा के इलावा कई जवान भी ज़ख्मी हुए हैं।हॉस्टल ख़ाली कराने के ख़िलाफ़ तलबा ने कल शाम वाइस चांसलर का घेराव किया और उन्हें यरग़माल ( बन्दी) बना लिया।

बन्दी बनाए गए वाइस चांसलर ए के सिंह को जब पुलिस ने आज़ाद कराया तो तलबा ने गाड़ीयों को आग लगा दी। तलबा को शांत करने के लिए पुलिस को ताक़त का इस्तेमाल करना पड़ा। सूरत-ए-हाल के मद्द-ए-नज़र इज़ाफ़ी फ़ोर्स तैनात कर दी गई है और यूनीवर्सिटी को दो दिन के लिए बंद कर दिया गया है।

TOPPOPULARRECENT