इलाक़ा तलंगाना में वाई एस आर कांग्रेस की मक़बूलियत

इलाक़ा तलंगाना में वाई एस आर कांग्रेस की मक़बूलियत
वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने तलंगाना में अपनी सरगर्मियों का आग़ाज़ कर दिया है और अवाम की इस पार्टी को ज़बरदस्त ताईद हासिल हो रही है। मेदक ज़िला के गजवेल में आज वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने मुख़्तलिफ़ प्रोग्रामों का एहतिमाम किया जिस मे

वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने तलंगाना में अपनी सरगर्मियों का आग़ाज़ कर दिया है और अवाम की इस पार्टी को ज़बरदस्त ताईद हासिल हो रही है। मेदक ज़िला के गजवेल में आज वाई एस आर कांग्रेस पार्टी ने मुख़्तलिफ़ प्रोग्रामों का एहतिमाम किया जिस में अवाम की कसीर तादाद ने शिरकत की। गजवेल के गर्वनमैंट जूनीयर कालेज ग्राउंड में वाई एस आर कांग्रेस के रियासती सेवा दल के इश्तिराक से रियासती सदर मिस्टर के विनय रेड्डी की ज़ेर निगरानी माहिरीन डॉक्टर्स की ख़िदमात से मुफ़्त तिब्बी मुआइने के इलावा मुख़्तलिफ़ अमराज़ के हज़ारों मरीज़ों में अदवियात तक़सीम कीए गयें।

इस मेगा हेल्थ कैंप की इफ़्तेताही तक़रीब से वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के तेलंगाना रीजन कोआर्डीनेटर साबिक़ रुकन असेंबली मिस्टर बाजी रेड्डी गोवर्धन बानसवाड़ा ने वाई एस आर के नाक़ाबिल फ़रामोश कारनामों पर रोशनी डालते हुए कहा कि साबिक़ में आँजहानी वाई एस आर ने रियासती अवाम को दरपेश मसाइल की यकसूई के लिए रियासत में चार हज़ार किलो मीटर का फ़ासला तय करते हुए देही अवाम के बुनियादी मसाइल की जानकारी हासिल की थी। बादअज़ां 2004 में बरसर-ए-इक़तिदार आने पर उन्होंने किसानों को मुफ़्त बर्क़ी की सरबराही, मुअम्मर अफ़राद में वज़ीफ़ा पीराना साली, 108 एम्बूलेंस सर्विस, अनदमां इम्कना जात के इलावा ख्वातीन को हर शोबा हयात में आगे आने के लिए 25 पैसे शरह सूद पर क़र्ज़ की फ़राहमी, तलबा-ए-ओ- तालिबात को कॉरपोरेट कालेजों में मुफ़्त तालीम की फ़राहमी, माय्नारिटी को ख़ुद मुकतफ़ी करने के लिए 4 फीसद तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी, इसी कई एक इस्कीमात को रूबा अमल लाया गया था और इन इस्कीमात से रियासती अवाम इस्तेफ़ादा कर रहे थे। उन्होंने मिस्टर किरण कुमार रेड्डी की हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि रूबा अमल लाने का बुलंद बाँग नारा देते हुए दूसरी तरफ़ रियासती अवाम बिलख़सूस किसानों को नित नए तरीकों से परेशान किया जा रहा है।

मिस्टर गोवर्धन रेड्डी ने कहा कि रियासत में हुकूमत मुकम्मल नाकाम होचुकी है और कांग्रेस क़ाइदीन अवाम की तरफ़ अपनी तवज्जा मर्कूज़ करने और अपने मुफ़ादात के इलावा अपनी कुर्सी की तरफ़ ज़्यादा तवज्जा दे रहे हैं। मिस्टर के वनए रेड्डी रियासती सदर सेवादल वाई एस आर कांग्रेस ने कहा कि वाई एस आर के नक़श-ए-क़दम पर चलने पर भी गरीब अवाम कॉरपोरेट हॉस्पिटलों में मुफ़्त ईलाज करवाने की ख़ातिर लगाई गई आरोग्य श्री स्कीम फ़िलहाल रियासत में मफ़लूज हो चुकी है जिस की बिना पर गरीब अवाम ताहाल इन उसके मात से मुस्तफ़ीद नहीं होरहे हैं। इसीलिए उन्हों ने वाई एस आर कांग्रेस के सदर मिस्टर जगन मोहन रेड्डी की हिदायत पर रियासत भर में मेगा हेल्थ कैंप का इनइक़ाद करने का बीड़ा उठाया, जिस का इफ़्तिताह आज गजवेल में अमल में लाया गया। उन्हों ने कहा कि इन मेगा हेल्थ कैंपों को रियासत भर में मुनाक़िद करते हुए सतह ग़ुर्बत अवाम तक मुफ़्त मुआइना के इलावा मुफ़्त अदवियात फ़राहम करने के इक़दामात किए जाएंगे।

क़बल अज़ीं क़ाइदीन की आमद पर राजीव राहदारी पर वाई एस आर कांग्रेस के कारकुनों ने क़ाइदीन का पुरजोश इस्तिक़बाल किया। बादअज़ां मैग्ना पर राजीव राहदारी पर नसब कर्दा आँजहानी वाई एस राज शेखर रेड्डी के मुजस्समा की निक़ाब कुशाई की रस्म इंचार्ज रघु पति राव, बाजी रेड्डी गोवर्धन साबिक़ एम एल ए, के विनय रेड्डी सदर सेवादल के हाथों अंजाम दी गई। इस मेगा हेल्थ कैंप में मुस्तक़र गजवेल के इलावा अतराफ़-ओ-अकनाफ़ के अवाम का अज़धाम देखा गया। इस प्रोग्राम को डाक्टर शेवान रेड्डी, राघव पत्ती रेड्डी ने पभी जलसा को मुख़ातब किया। मुहम्मद शरीफ अलुद्दीन, फ़ज़ल ख़ां, ओमा रेड्डी, कशटया, ज़हीर के इलावा दीगर ने बढ़ चढ़ कर हिस्सा लिया।

Top Stories