Thursday , December 14 2017

इलेक्शन कमीशन की सलमान ख़ुरशीद के ख़िलाफ़ वज़ीर-ए-आज़म से शिकायत

नई दिल्ली, १३ जनवरी ( पी टी आई ) वज़ीर-ए-क़ानून मिस्टर सलमान ख़ुरशीद के हालिया तबसरों का सख़्त नोट लेते हुए चीफ़ इलेक्शन कमिशनर मिस्टर एस वाई क़ुरैशी ने आज वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह से इस की शिकायत की और कहा कि ज़ेर मौसूफ़ ने अपने अव

नई दिल्ली, १३ जनवरी ( पी टी आई ) वज़ीर-ए-क़ानून मिस्टर सलमान ख़ुरशीद के हालिया तबसरों का सख़्त नोट लेते हुए चीफ़ इलेक्शन कमिशनर मिस्टर एस वाई क़ुरैशी ने आज वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह से इस की शिकायत की और कहा कि ज़ेर मौसूफ़ ने अपने अवामी रिमार्कस के ज़रीया इलेक्शन कमीशन के इख़्तेयारात को घटाने की कोशिश की है ।

मिस्टर क़ुरैशी के ताल्लुक़ से मालूम हुआ है कि उन्हों ने इस सिलसिला में वज़ीर-ए-आज़म को शिकायती मकतूब रवाना किया है ताहम जब पी टी आई ने इन से राबिता किया तो उन्हों ने कोई तबसरा करने से गुरेज़ किया । ज़राए ने कहा कि चीफ़ इलैक्शन कमिशनर ने मिस्टर ख़ुरशीद की जानिब से दस्तूरी इदारा के ख़िलाफ़ किए गए रिमार्कस का इस मकतूब में तज़किरा किया है ।

ज़राए ने कहा कि मिस्टर क़ुरैशी ने ने मनमोहन सिंह को चंद दिन क़बल ये मकतूब रवाना किया है और कहा कि वज़ीर-ए-क़ानून ये कहते हुए इलेक्शन कमीशन की एहमीयत को घटाने की कोशिश कर रहे हैं कि हर इदारा हुकूमत के कुछ ना कुछ कंट्रोल में ज़रूर है । मालूम हुआ है कि वज़ीर-ए-आज़म ने अब इलेक्शन कमीशन को एक मकतूब रवाना किया है और कहा कि इलैक्शन कमीशन की आज़ अदाए और इस के दस्तूरी मौक़िफ़ को कोई भी नहीं घटा सकता ।

ये दूसरा मौक़ा है कि हालिया दिनों में मिस्टर ख़ुरशीद को इलैक्शन कमीशन की ब्रहमी का सामना करना पड़ा है । कमीशन ने मंगल के दिन बी जे पी की शिकायत पर मिस्टर ख़ुरशीद को नोटिस भी जारी की थी जो यू पी में मुस्लमानों केलिए 9 फ़ीसद ज़ेली कोटा फ़राहम करने के ऐलान पर थी ।

TOPPOPULARRECENT