Thursday , January 18 2018

इलैक्शन कमीशन ने गुजरात असैंबली इंतिख़ाबात

इलैक्शन कमीशन ने गुजरात असैंबली इंतिख़ाबात के दूसरे मरहला केलिए आलामीया जारी कर दिया। इस मरहले के तहत 95 हलक़ों में 17 दिसम्बर को वोट डाले जाऐंगे। एडीशनल चीफ़ इलैक्ट्रॉल ऑफीसर संजीव कुमार ने पी टी आई से कहा कि दूसरे मरहले की राय दही

इलैक्शन कमीशन ने गुजरात असैंबली इंतिख़ाबात के दूसरे मरहला केलिए आलामीया जारी कर दिया। इस मरहले के तहत 95 हलक़ों में 17 दिसम्बर को वोट डाले जाऐंगे। एडीशनल चीफ़ इलैक्ट्रॉल ऑफीसर संजीव कुमार ने पी टी आई से कहा कि दूसरे मरहले की राय दही केलिए आलामीया जारी कर दिया गया।

गुजरात के 12 अज़ला कुछ, बनासकांठा, पट्टन, महसाना, साबिर कनहटा, गांधी नगर, आनंद, खेडा, पंचमहल, दाहोट और वदोदरा के 95 हलक़ों में राय दही होगी। अहमदाबाद ज़िले के तहत 21 के मिनजुमला 17 हलक़ों में दूसरे मरहले में वोट डाले जाऐंगे, जिसमें चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी की किस्म का फ़ैसला भी होगा जो हलक़ा मनी नगर से मुक़ाबला कररहे हैं।

मोदी के अलावा साबिक़ रियास्ती वज़ीर और सुहराब उद्दीन शेख़, कौसर बी और तुलसी प्रजापी एनकाउंटर मुक़द्दमात के एक कलीदी मुल्ज़िम अमीत शाह के मुक़द्दर का फ़ैसला भी होगा। जिन्होंने अहमदाबाद से टिकट देने का मांग‌ किया था लेकिन ये वाज़िह नहीं होसका कि आया बी जे पी उन्हें टिकट देगी या नहीं।

आलामीया की आज इजराई के बाद उम्मीदवारों ने नामज़दगियों का इदख़ाल शुरू कर दिया है। दूसरे मरहले केलिए नामज़दगीयाँ दाख़िल करने की आख़िरी तारीख़ 30 नवंबर है। इस मरहले में कई अहम उम्मीदवार भी मुक़ाबला कररहे हैं, जिनमें रियास्ती वुज़रा आनंदी पटेल , नितिन पटेल, सौरब पटेल और कांग्रेस क़ाइदीन, साबिक़ डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर नरहरि अमीन भी क़िसमत आज़माई कररहे हैं।

कांग्रेस दूसरे मरहले केलिए पहले ही 30 उम्मीदवारों के नाम का एलान करचुकी है जिन में इस के 15 मौजूदा अरकान असैंबली शामिल हैं, जिन्हें दुबारा टिकट दिया गया है।

TOPPOPULARRECENT