Monday , June 18 2018

इशरत को हलाक करने वाली टीम से इंटेलीजेंस ओहदेदार की साज़ बाज़

नई दिल्ली, 23 जून: ( एजेंसी ) सी बी आई तहक़ीक़ाती टीम ने इशरत जहां फ़र्ज़ी एनकाउंटर केस में अपनी तहकीकात से ये नतीजा अख़ज़ किया है कि इंटेलीजेंस ब्यूरो के ख़ुसूसी डायरेक्टर राजेंद्र कुमार ने इशरत और इसके साथियों को हलाक करने वाली पुलिस टी

नई दिल्ली, 23 जून: ( एजेंसी ) सी बी आई तहक़ीक़ाती टीम ने इशरत जहां फ़र्ज़ी एनकाउंटर केस में अपनी तहकीकात से ये नतीजा अख़ज़ किया है कि इंटेलीजेंस ब्यूरो के ख़ुसूसी डायरेक्टर राजेंद्र कुमार ने इशरत और इसके साथियों को हलाक करने वाली पुलिस टीम के साथ पूरा साज़ बाज़ किया था ज़राए ने कहा कि तहक़ीक़ाती टीम का नतीजा गुजरात पुलिस के कम सतह के अमला के ब्यानात पर मुश्तमिल है जो इस एनकाउंटर में मुलव्वस थे और अब तक की तहकीकात में इस ताल्लुक़ से कोई ठोस सुबूत नहीं मिल सका है ।

कयास किया जा रहा है कि एजेंसी चार्ज शीट दाख़िल करने से क़ब्ल क़ानूनी मुशावरत हासिल करेगी । सी बी आई के एक ओहदेदार ने शनाख़्त ज़ाहिर ना करने की शर्त पर बताया कि फ़िलहाल चार्जशीट को क़तईयत दी जा रही है और इस पर क़ानूनी राय हासिल की जाएगी ।

गुजरात हाइकोर्ट ने एजेंसी को चार्जशीट दाख़िल करने के लिए 4 जुलाई तक की मोहलत दी है । ओहदेदार ने बताया कि साबिक़ा मीडिया इत्तेलाआत के बरख़िलाफ़ इस केस के एक मुल्ज़िम आई पी एस ओहदेदार जी एल सिंघल ने अभी तक मजिस्ट्रेट के सामने बयान नहीं दिया है ।

सी बी आई अब तक इस केस में जुमला 10 अफ़राद के ब्यानात मजिस्ट्रेट के सामने रिकॉर्ड कर चुकी है । इन में बेशतर गवाह शामिल हैं। कहा गया है कि एजेंसी राजेंद्र कुमार के ख़िलाफ़ चार्जशीट पेश करने के इम्कानात का जायज़ा ले रही है । एजेंसी ने उन से अब तक दो मर्तबा पूछताछ की है । दूसरी मर्तबा पूछताछ के दौरान उन्होंने आई पी एस ओहदेदार सतीश वर्मा को इस टीम से अलैहदा करने का मुतालिबा किया और कहा कि वो उन्हें निशाना बना रहे हैं।

सी बी आई ज़राए ने कहा कि पूछताछ और तहकीकात के अमल में वर्मा को राजेंद्र कुमार से पूछताछ के दूसरे मरहले में शामिल नहीं किया गया है ।

TOPPOPULARRECENT