Saturday , December 16 2017

इशरत जहां केस: सीनीयर पुलिस ओहदेदार को गिरफ़्तार करने सी बी आई कोशां

अहमदाबाद 23 मई: सी बी आई ने इशरत जहां और दुसरे 3 के फ़र्ज़ी एनकाउंटर केस में गुजरात के आला पुलिस ओहदेदार को गिरफ़्तार करने के लिए गुजरात पुलिस से मदद तलब की।

अहमदाबाद 23 मई: सी बी आई ने इशरत जहां और दुसरे 3 के फ़र्ज़ी एनकाउंटर केस में गुजरात के आला पुलिस ओहदेदार को गिरफ़्तार करने के लिए गुजरात पुलिस से मदद तलब की।

डायरेक्टर जनरल आफ़ पुलिस अमिताभ पाठक ने बताया कि हमें सी बी आई से मकतूब वसूल हुआ है कि हम ऐडीशनल डायरेक्टर जनरल आफ़ पुलिस सी आई डी क्राईम ऐंड रेलवेज़ पी पी पांडे की गिरफ़्तारी के लिए इस इदारा की मदद करें।

मुक़ामी पुलिस और सी आई डी को हिदायत दी गई हैके वो मर्कज़ी तहक़ीक़ाती एजेंसि की मदद करे। इस साल अप्रैल से पांडे लापता हैं। रुख़स्त बीमारी हासिल करने के बाद वो ग़ायब होचुके हैं।

डी जे पी ने कहा कि पांडे को इस सिलसिले में एक नोटिस दी गई है। सी बी आई को उन की दरख़ास्त रुख़स्त और दुसरि तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया गया है।

एजेंसी को फ़राहम करदा दस्तावेज़ात से उन्हें गिरफ़्तार करने में मदद मिलेगी। सी आई डी को भी हिदायत दी गई के वो पांडे का अता पता मालूम करते हुए सी बी आई को मतला करे।

एक और सीनीयर पुलिस ओहदेदार ने कहा कि मुक़ामी पुलिस और ना ही सी आई डी को हिदायत दी गई के पांडे को गिरफ़्तार या हिरासत में ले।

पांडे को गिरफ़्तार करना सेंट्रल ब्यूरो आफ़ इन्वेस्टीगेशन की डयूटी है। सी बी आई ने सिर्फ़ पांडे का पता बताने की ख़ाहिश की है, उन्हें गिरफ़्तार करने के लिए नहीं कहा है।

सी बी आई की ख़ुसूसी अदालत ने भी 2 मई को पांडे के ख़िलाफ़ गिरफ़्तारी वारंट जारी किया है। उन्हें कई समन जारी किए गए थे। सी बी आई की तहक़ीक़ाती टीम ने उन के मकान, दफ़्तर और उत्तरप्रदेश के आबाई मकान की भी तलाशी ली है, लेकिन इन का पता नहीं चल सका।

TOPPOPULARRECENT