Thursday , June 21 2018

इश्तिआल अंगेज़ तस्वीरों के पाकिस्तानी वेब साईट्स पर इमतिना(पाबन्दी)

मर्कज़ी हुकूमत ने कहा कि वो पाकिस्तान को तमाम सबूत फ़राहम करेगी, जो पाकिस्तानी अवाम और उन तंज़ीमों के बारे में हैं, जिन्हों ने इश्तिआल अंगेज़ क़ाबिल एतराज़ मवाद(चीज) इंटरनैट पर शाय किया है ताकि हिंदूस्तान में मज़हबी जज़बात भड़का

मर्कज़ी हुकूमत ने कहा कि वो पाकिस्तान को तमाम सबूत फ़राहम करेगी, जो पाकिस्तानी अवाम और उन तंज़ीमों के बारे में हैं, जिन्हों ने इश्तिआल अंगेज़ क़ाबिल एतराज़ मवाद(चीज) इंटरनैट पर शाय किया है ताकि हिंदूस्तान में मज़हबी जज़बात भड़काए जा सकें।

इन के नतीजा में शुमाल मशरिक़ी हिंद के अवाम मुख़्तलिफ़ रियास्तों के वतन वापिस होगए। दरीं असना(इस दौरान) हुकूमत ने मज़ीद 89 वैब साईट्स पर इमतिना(पाबन्दी) आइद करदिया, जिन पर मस्ख़शुदा तस्वीरें और जाली वीडीयोज़ सरहद पार से अपलोड किए गए थे।

बैन-उल-अक़वामी (international)(ग्रह मंत्री )सुशील कुमार शिनडे ने बैन-उल-अक़वामी (international)(ग्रह मंत्री )पाकिस्तान रहमान मलिक से कहा कि हकूमत-ए-हिन्द हकूमत-ए-पाकिस्तान को तमाम सबूत फ़राहम करेगी कि बाअज़ पाकिस्तानी ग्रुपस और अफ़राद मस्ख़शुदा तस्वीरों और वीडीयोज़ की इशाअत के ज़िम्मेदार हैं।

इन का मक़सद तशद्दुद(हिंसा) की अफ़्वाहें फैलाना और हिंदूस्तान में फ़िर्कावाराना कशीदगी पैदा करना था। । महिकमे इलेक्ट्रॉनिक्स-ओ-इन्फ़ार्मेशन टैक्नोलोजी की हिदायत पर मज़ीद 89 वैब साईट्स पर इमतिना(पाबन्दी) आइद करदिया गया है। इस तरह ममनूआ वैब साईट्स की जुमला तादाद 245 होगई, जिन पर गुज़शता 3 दिन में इमतिना(पाबन्दी)आइद किया गया है।

इंटरनैट ख़िदमात फ़राहम कनुंदा और बैन-उल-अक़वामी (international)समाजी नेटवर्किंग साईट्स से ख़ाहिश की गई हीका वो रजिस्ट्रेशन की तफ़सीलात और उन अफ़राद तक रसाई फ़राहम करें जिन्हों ने काबिल एतराज़ और इश्तिआल अंगेज़ मवाद(चीज) शाय किया है। मर्कज़ साइबर सिक्योरिटी टीमों के इन्किशाफ़ात में भी पाकिस्तान को शरीक करने पर ग़ौर कर रहा है।

TOPPOPULARRECENT