Thursday , December 14 2017

इसमईल क़त्ल केस:दो ख़वातीन आठ मुल्ज़िमीन गिरफ़्तार

हैदराबाद 24 मई: ईस्ट ज़ोन पुलिस ने गोल नाका अंबरपेट के साकिन 37 साला मुहम्मद इसमईल के बेदर्दाना क़त्ल में शामिल् 8 मुल्ज़िमीन और दो ख़वातीन को गिरफ़्तार कर लिया और क़त्ल में इस्तेमाल हुए हथियार, कार और दुसरे अश्याय बरामद कर लिया। पुलिस ने इस केस के कलीदी मुल्ज़िम 38 साला सय्यद शफ़ी उल्लाह उर्फ़ शफ़ी साकिन सी ई कॉलोनी अंबरपेट जो मुक़ामी जमात से वाबस्ता है, से मुताल्लिक़ तफ़सीलात ज़हेर करने से गुरेज़ किया। डिप्टी कमिशनर पुलिस ईस्ट ज़ोन वी रवींद्र ने प्रेस कांफ्रेंस स से ख़िताब करते हुए बताया कि सय्यद शफ़ी उल्लाह ने इस केस की मुल्ज़िमा 43 साला फ़रीदा बेगम से कुछ अरसा के लिए ताल्लुक़ात क़ायम किए थे और बादअज़ां साल 2007 में इस से शादी करली और अपनी पहली बीवी , माँ और भाई को राज़ में रखा।

फ़रीदा बेगम को इस के पहले शौहर से एक बेटी 25 साला समीना बेगम भी है और इस लड़की का पुराने शहर के एक शख़्स से मुबय्यना तौर पर माशूक़ा था जिसमें सय्यद शफ़ी उल्लाह ने समीना बेगम को इस शख़्स से अलाहिदा कर दिया था। मक़्तूल मुहम्मद इसमईल जो शफ़ी उल्लाह का हामी था, की शादी समीना बेगम से हुई। शादी के बाद इसमईल और समीना को एक लड़की पैदा हुई थी।

लेकिन कुछ माह बाद मियां बीवी में इख़तेलाफ़ात पैदा हो गईं। मक़्तूल इसमईल ने अपनी अज़दवाजी ज़िंदगी में शफ़ी उल्लाह की तरफ से दराड़ पैदा करने के शुबा में उसे जारीया साल मुनाक़िदा जीएचएमसी इंतेख़ाबात में खुले आम धमकाया और इस गिरेबान भी पकड़ लिया। अंबरपेट पुलिस ने मुल्ज़िम की सियासी वाबस्तगी को मीडिया के रूबरू पेश करने से गुरेज़ किया और फिर एक मर्तबा मुक़ामी जमात की साख को बचाने की कोशिश की। इसमईल ने शफ़ी उल्लाह की दूसरी शादी के राज़ को इस के भाई , बीवी और माँ के रूबरू पर्दा फ़ाश कर दिया जिसके सबब शफ़ी उल्लाह ने इसमईल से इंतेक़ाम लेने का फ़ैसला कर लिया।

शफ़ी और इसमईल के बीच मुफ़ाहमत के लिए उस के दोस्त नासिर को तलब किया गया और 13 मई को नासिर ने मसले की यकसूई के लिए उस के मकान के क़रीब तलब किया। शफ़ी उल्लाह ने इसमईल के वहां पहुंचते ही अपने एक साथी 39 साला शेख़ हमीद पाशाह की मदद से चाक़ू से हमला कर के इस का क़त्ल कर दिया और बादअज़ां मुहम्मद आरिफ़ , सय्यद आबिद और सय्यद मख़दूम की मदद से लाश को ठिकाने लगाने के लिए Wagon R कार में महबूबनगर रवाना किया जहां पर मुल्ज़िमीन ने भूतपूर मंडल ताटी प्रति विलेज में मक़्तूल की लाश को पेट्रोल छिड़क कर नज़र-ए-आतिश कर दिया। अंबरपेट पुलिस ने गिरफ़्तार मुल्ज़िमीन के सात सय्यद इसमईल की झुलसी हुई लाश को हैदराबाद मुंतक़िल किया और यहां पर फॉरेंसिक माहिरीन की मदद से पोस्टमार्टम किया गया था।

डीसीपी रवींद्र ने बताया कि इसमईल के क़त्ल के लिए उकसाने के इल्ज़ाम में शफ़ी उल्लाह की दूसरी बीवी फ़रीदा बेगम और बेटी समीना बेगम को भी गिरफ़्तार कर लिया गया है। अंबरपेट पुलिस स्पेशल टीम ने मुल्ज़िम शफ़ी उल्लाह के क़बजे से क़त्ल में इस्तेमाल हुए चाक़ू, मक़्तूल का मोबाईल फ़ोन , कार और दुसरे अश्याय बरामद कर लिया।

TOPPOPULARRECENT