Monday , December 18 2017

इसराईली खुदाइयों से अल-क़ूद्स में इस्लामी आसार तबाही से दो-चार

मस्जिदे अक्सा की तामीर और मुरम्मत के ज़िम्मेदार इदारा अक्सा फ़ाउंडेशन वो ट्रस्ट ने ख़बरदार किया है कि मस्जिदे अक्सा के जुनूब में इसराईली हुक्काम की जानिब से जारी खुदाइयों के नतीजे में इस्लामी आसारे क़दीमा ग़ैर मामूली तबाही से दो-च

मस्जिदे अक्सा की तामीर और मुरम्मत के ज़िम्मेदार इदारा अक्सा फ़ाउंडेशन वो ट्रस्ट ने ख़बरदार किया है कि मस्जिदे अक्सा के जुनूब में इसराईली हुक्काम की जानिब से जारी खुदाइयों के नतीजे में इस्लामी आसारे क़दीमा ग़ैर मामूली तबाही से दो-चार हो गए हैं, अगर गै़र क़ानूनी खुदाइयों का सिलसिला रोका ना गया उन से क़िबला अव्वल को भी शदीद नुक़्सान पहुंच सकता है।

अक्सा फ़ाउंडेशन एक रिपोर्ट में बताया गया है कि इसराईली हुकूमत के मातहत काम करने वाले सरकारी इदारा सीहूनी आसारे क़दीमा अथार्टी और यहूदी तौसीअ पसंदी में सरगर्म ग्रुप अल आद जुनूबी मस्जिदे अक्सा में वादई हलवा के दाख़िली रास्ते पर मुसलसल खुदाइयों का सिलसिला जारी रखे हुए हैं।

रिपोर्ट कहा गया कि जहां पर ये खदाईआं जारी हैं वहां कई एक इस्लामी आसारे क़दीमा मौजूद हैं। इन में बाअज़ इमारतें ख़िलाफ़ते बनी उम्मीया के दौर में बनाई गई थीं जबकि कुछ इमारतें बनी अब्बास के दौर की भी मौजूद हैं जिन्हें उस दौर के लोग अपनी रिहायश गाहों के तौर पर इस्तेमाल करते रहे हैं।

इसराईल दरअसल मुसलसल खुदाई से शहर का तारीख़ी नक़्शा तबदील करते हुए ये साबित करना चाहता है कि फ़लस्तीनीयों का इस शहरे मुक़द्दस पर कोई हक़ नहीं बल्कि उस के असली मालिक सिर्फ़ यहूदी हैं।

TOPPOPULARRECENT