Sunday , December 17 2017

इसराईली दहशतगर्दी के ख़िलाफ़ लखनऊ में एहतिजाज

फ़लस्तीन में गाज़ा पट्टी के फ़लस्तीनी मुसलमानों पर इसराईली दहशतगर्दी ने लखनऊ के मुसलमानों को बे चैन करदिया है। मुसलमानों की इस बे चैनी का अंदाज़ा इसी से लगाया जा सकता है कि रमज़ानुल-मुबारक में मुसलमान सड़कों पर निकल कर इसराईल के ख़िला

फ़लस्तीन में गाज़ा पट्टी के फ़लस्तीनी मुसलमानों पर इसराईली दहशतगर्दी ने लखनऊ के मुसलमानों को बे चैन करदिया है। मुसलमानों की इस बे चैनी का अंदाज़ा इसी से लगाया जा सकता है कि रमज़ानुल-मुबारक में मुसलमान सड़कों पर निकल कर इसराईल के ख़िलाफ़ मुज़ाहरा कर रहे हैं।

मस्जिद तक़वे अलइमान में एक एहितजाजी मुज़ाहरा इमाम ईदगाह मौलाना ख़ालिद रशीद फ़रंगी अली में हुआ जहां हज़ारों मुसलमानों ने शिरकत की और फ़लस्तीनियों से हर किस्म की हमदर्दी का इज़हार करते हुए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा सदर जम्हूरिया रियासती वज़ीर आला अखिलेश यादव, रियासती वज़ीर मुहम्मद आज़म ख़ां के नाम पेश की।

ज़िला हुक्काम के तवस्सुत से वहीं एहितजाजी मुज़ाहिरे से मौलाना नईमुर्रहमन सिद्दीक़ी, मौलाना मुहम्मद मुश्ताक़ , मौलाना जैनुल आबेदीन ने ख़िताब किया। ऑल इंडिया मेनारेट॒म फ़ोर्म फ़ार डेमोक्रेसी का एक जलसा डाक्टर अम्मार रिज़वी की सदारत में हुआ जिस में इसराईल हुकूमत की मुज़म्मत की इस में अनीस अंसारी आई ए इस ने शिरकत की।

शीआ फ़िर्क़ा के नौजवान आलिमे दीन मौलाना कलब जव्वाद नक़वी मुज्तहिद ने अरब ममालिक से अपील की है कि वो इसराईली दहशतगर्दी के ख़िलाफ़ आवाज़ उठाएं। उन्होंने कहा कि उनकी क़ियादत में 17 जुलाई को 9 बजे रात‌ बेगम हज़रत महल पार्क से जी पी ओ पार्क हसरत गंज तक अलामती एहितजाजी जलूस निकाला जाएगा। मौलाना ने इस पर अफ़सोस का इज़हार किया कि बेगुनाह फ़लस्तीनियों के क़तल पर अरब ममालिक अभी तक ख़ामूश हैं।

TOPPOPULARRECENT