Monday , December 11 2017

इसराईली सिफ़ारतकार पर हमला , सी बी आई इंटरपोल से रुजू होगी

इसराईली सिफ़ारतकार पर गुज़श्ता माह किए गए बम हमले के पसेपर्दा मुश्तबा तीन इरानी शहरियों के ख़िलाफ़ नोटिस जारी करने के लिए सी बी आई अनक़रीब इंटरपोल से रुजू होगी। एजेंसी के ज़राए ने बताया कि इंटरपोल के बैन अल-अक़वामी हेडक्वार्टर को कल इस

इसराईली सिफ़ारतकार पर गुज़श्ता माह किए गए बम हमले के पसेपर्दा मुश्तबा तीन इरानी शहरियों के ख़िलाफ़ नोटिस जारी करने के लिए सी बी आई अनक़रीब इंटरपोल से रुजू होगी। एजेंसी के ज़राए ने बताया कि इंटरपोल के बैन अल-अक़वामी हेडक्वार्टर को कल इस ताल्लुक़ से दरख़ास्त रवाना की जाएगी ।

ज़राए के मुताबिक़ तीन इरानी शहरियों होशंग अफ़्सर इरानी , सय्यद अली मेंहदी अल सदर और मुहम्मद रज़ा अब्वाल हाशमी के ख़िलाफ़ रेड कॉर्नर नोटिस की दरख़ास्त के लिए तैयारियां क़तई मराहिल में है। दिल्ली पुलिस कमिशनर बी के गुप्ता ने दावा किया कि इन तीन इरानी शहरियों ने मुबय्यना तौर पर एक हिंदूस्तानी सहाफ़ी सैयद अहमद काज़मी की मदद से इसराईली सिफ़ारत कार पर बम हमला किया था।

हिंदूस्तानी सहाफ़ी को 6 मार्च को गिरफ़्तार किया जा चुका है। इस दौरान बम हमला की तहकीकात पर ये इनशाफ़ हुआ कि बमबार होशंग अफ़्सर इरानी हमला के फ़ौरी बाद दिल्ली एयरपोर्ट रवाना हुआ और वो मुक़र्ररा परवाज़ से 6 घंटा पहले वहां मौजूद था इस तरह वो इमिग्रेशन हुक्काम से बच निकलने में कामयाब हो गया।

TOPPOPULARRECENT