Sunday , July 22 2018

इसराईल का ईरान पर सख़्त पाबंदीयों का मुतालिबा

वयाना। 13 दिसंबर (राइटर्स) वज़ीर-ए-दिफ़ा इसराईल ने कहा है कि ईरान के हुक्मराँ उल्मा इक़तिदार पर अपनी गिरिफ़त मज़बूत करने केलिए न्यूकलीयाई हथियारों का इस्तिमाल करसकते हैं इस लिए आलमी बिरादरी को चाहीए कि हथियार बनाने से रोकने केलि

वयाना। 13 दिसंबर (राइटर्स) वज़ीर-ए-दिफ़ा इसराईल ने कहा है कि ईरान के हुक्मराँ उल्मा इक़तिदार पर अपनी गिरिफ़त मज़बूत करने केलिए न्यूकलीयाई हथियारों का इस्तिमाल करसकते हैं इस लिए आलमी बिरादरी को चाहीए कि हथियार बनाने से रोकने केलिए ऐसी पाबंदीयां आइद करे जो तहरान को मफ़लूज करके रख दें।

जब वज़ीर-ए-दिफ़ा इसराईल यहूदबराक से पूछा गया कि क्या इसराईल ईरान की न्यूकलीयाई तंसीबात पर हमला करसकता है तो उन्हों ने कहा कि इन का ख़्याल है कि ईरान पर फ़ौरी तौर पर ऐसी जामे पाबंदीयां आइद करदी जाएं और ऐसे तादीबी इक़दामात किए जाएं जिन से ईरान की तेल की सनअत और इस का मर्कज़ी बैंक मफ़लूज होकर रह जाए।बराक ने दावे किया कि ईरान की मौजूदा हुकूमत और आयत-ए-अल्लाह बरक़रार नहीं रह सकेंगी।

दस या पंद्रह बरस में इन का ख़ातमा होजाएगा क्योंकि ये ईरानी अवाम की फ़ित्रत केख़िलाफ़ हैं ताहम हुक्मराँ तबक़े सेताल्लुक़ रखने वाले ईरानी भी न्यूकलीयाई हथियारों का इस्तिमाल करसकते हैं। बराक ने कहाकि ईरान पर बराह-ए-रास्त हमला करने और पूरी दुनिया में उसे अलग थलग करदेने की ज़रूरत है।

TOPPOPULARRECENT