Monday , December 11 2017

इसराईल की हैसियत मच्छर के बराबर : अहमदी नज़ाद

सदर ईरान महमूद अहमदी नज़ाद ने कहा कि इस्लामी जम्हूरीया ईरान की नज़र में इसराईल की हैसियत मच्छर के बराबर है। तुर्की और ईरान के टी वी पर इंटरव्यू देते हुए उन्हों ने कहा कि ईरान को इसराईल के क़ाइदीन का सामना है और ईरान के साथ इसराईल की ज़ो

सदर ईरान महमूद अहमदी नज़ाद ने कहा कि इस्लामी जम्हूरीया ईरान की नज़र में इसराईल की हैसियत मच्छर के बराबर है। तुर्की और ईरान के टी वी पर इंटरव्यू देते हुए उन्हों ने कहा कि ईरान को इसराईल के क़ाइदीन का सामना है और ईरान के साथ इसराईल की ज़ोर आज़माई की मिसाल उस ख़रगोश की जैसी है जो शेर की दुम से खेलने का ख़तरा मोल लेता है।

उन्होंने कहा कि गाज़ा की नाका बंदी तोड़ने के लिए जाने वाले कारवाने आज़ादी और इम्दादी बहरी बेड़ा पर हमला के जुर्म में इसराईल को सज़ा-ए-मिलनी चाहीए। उन्हों ने कहा कि इस इलाक़ा में अरबों डालर के अस्लाह( शसस्त्र) की ख़रीदारी काबिल तशवीश है।

अगर इलाक़ाई ममालिक सीहोनीत के साथ ताल्लुक़ात ( संबंध) ख़तम कर दें और उसे हक़ारत की नज़र से देखें तो इस कठपुतली हुकूमत का ख़ातमा हो जाएगा। महमूद अहमदी नज़ाद जो सीहोनी रियासत को क़ब्लअज़ीं कैंसर भी क़रार दे चुके हैं, जिस का इस इलाक़ा से ख़ातमा ज़रूरी है।

TOPPOPULARRECENT