Tuesday , January 16 2018

इसराईल के लिए जासूसी का इल्ज़ाम, 4 मिस्रियों के सर क़लम

मिस्र के सरहदी इलाक़े सीनाइ में मौजूद अस्करीयत पसंदों ने एक ऐसी वीडियो सोशल मीडिया पर अपलोड की है जिस में चार मुश्तबा मिस्री शहरीयों के सर क़लम किए गए हैं। इन मिस्री शहरीयों पर मुबैयना तौर पर इल्ज़ाम था कि उन्हों ने इसराईल के लिए मु

मिस्र के सरहदी इलाक़े सीनाइ में मौजूद अस्करीयत पसंदों ने एक ऐसी वीडियो सोशल मीडिया पर अपलोड की है जिस में चार मुश्तबा मिस्री शहरीयों के सर क़लम किए गए हैं। इन मिस्री शहरीयों पर मुबैयना तौर पर इल्ज़ाम था कि उन्हों ने इसराईल के लिए मुख़्बिरी कर के इसराईली बमबारी की राह हमवार की थी जिस के नतीजे में अस्करीयत पसंदों के तीन साथी मारे गए थे।

अस्करी ग्रुप अंसार बैतुल मुक़द्दस की तरफ़ से तीस मिनट पर मुश्तमिल वीडियो में चार मिस्रियों के सर क़लम करने का एतराफ़ किया है। चारों अफ़राद की आँखों पर पट्टियां बांध कर नकाबपोश अफ़राद ने सर क़लम किए हैं। मिस्र के सेक्युरिटी अहलकारों ने इस वीडियो के दरुस्त होने की तसदीक़ की है।

मिस्री हुक्काम ने अपनी शनाख़्त ज़ाहिर ना करने की शर्त पर बताया, इन चार मिस्रियों की लाशें जज़ीरा नुमा सीनाइ में इस माह के शुरू में मिली थीं। सेक्युरिटी हुक्काम के मुताबिक़ ये पहला मौक़ा है कि इस इलाक़े में इस तरह के वाक़िये को इस तरह सामने लाया गया है।

मालूम हुआ है कि इन चार मक़्तूल मिस्रियों को दो दिन सर क़लम करने से पहले अग़वा किया गया था। अग़वा किए गए चारों अफ़राद को शेख़ ज़्वाईद नामी क़स्बे से उस वक़्त उठाया गया था जब वो एक गाड़ी पर जा रहे थे। ये क़स्बा ग़ाज़ा से महज़ चंद किलो मीटर के फ़ासले पर है।

TOPPOPULARRECENT