Tuesday , December 12 2017

इसराईल को आलमी सतह पर नए इत्तिहादियों की तलाश

इसराईली वज़ीरे ख़ारजा आवेगडोर लाइबरमीन ने ईरानी जौहरी तनाज़े में अमरीकी रुजहानात के बाइस इसराईल के लिए नए इत्तिहादियों और दोस्तों की तलाश शुरू कर दी है। एक आलमी ख़बररसां इदारा के मुताबिक़ अमरीका और इसराईल के दरमयान ताल्लुक़ात में

इसराईली वज़ीरे ख़ारजा आवेगडोर लाइबरमीन ने ईरानी जौहरी तनाज़े में अमरीकी रुजहानात के बाइस इसराईल के लिए नए इत्तिहादियों और दोस्तों की तलाश शुरू कर दी है। एक आलमी ख़बररसां इदारा के मुताबिक़ अमरीका और इसराईल के दरमयान ताल्लुक़ात में कमज़ोरी आ गई है।

वाज़ेह रहे कि इसराईल के ज़्यादा इंतिहापसंद समझे जाने वाले वज़ीरे ख़ारजा के ये ख़्यालात ऐसे वक़्त में सामने आए हैं जब इसराईली वज़ीरे आज़म बेंजामीन नितिनयाहू रूस के दौरे पर हैं।

लाइबरमीन का कहना है, अमरीका जिसे शुमाली कोरिया, अफ़्ग़ानिस्तान, पाकिस्तान, ईरान, इराक़ के मसाइल के इलावा अपने यहाँ ग़ैर मामूली इक़तिसादी मसाइल का भी सामना है।

हमें ज़रूरत है कि हम मुतालिबे करने, शिकायात करने और रोने पीटने के बजाय इन मुल्कों को अपने इत्तिहादी के तौर पर तलाश करें जिसे अपनी माली मसाइल के लिए अरब और इस्लामी मुल्कों की तरफ़ देखने की ज़रूरत ना हो।

TOPPOPULARRECENT