Thursday , May 24 2018

इसराईल पर अस्करीयत पसंदों के लेबनान से राकेटों की बारिश

इसराईल ने ग़ाज़ा पट्टी पर आज मुसलसल चौथे दिन भी बमबारी की जिस से 8 फ़लस्तीनी हलाक हो गए। कशीदगी उस वक़्त इंतिहा पर पहुंच गई जबकि अस्करीयत पसंदों ने लेबनान से हम्मास के साथ मौजूदा सफ़ आराई के आग़ाज़ के बाद पहली बार सीहूनी ममलकत पर राकेटों

इसराईल ने ग़ाज़ा पट्टी पर आज मुसलसल चौथे दिन भी बमबारी की जिस से 8 फ़लस्तीनी हलाक हो गए। कशीदगी उस वक़्त इंतिहा पर पहुंच गई जबकि अस्करीयत पसंदों ने लेबनान से हम्मास के साथ मौजूदा सफ़ आराई के आग़ाज़ के बाद पहली बार सीहूनी ममलकत पर राकेटों की बारिश करदी।

पीर से अब तक हलाकतों की जुमला तादाद 90 हो गई जिन में बेशतर ख़्वातीन और बच्चे हैं। सदर अमरीका बारक ओबामा ने हम्मास के साथ जंग बंदी के लिए सालिसी का पेशकश किया।

इसराईल को हक़ मुदाफ़अत हासिल होने के अपने मौक़िफ़ का दावा करते हुए सदर अमरीका ने कहा कि हम्मास और ग़ाज़ा में साकिन दीगर अस्करीयत पसंद ग्रुप्स की जानिब से इसराईल पर राकेट हमले काबिले मुज़म्मत हैं। वो वज़ीरे आज़म इसराईल बिंजामिन नितिन याहू से टेलीफ़ोन पर बातचीत कर रहे थे।

उन्होंने कहा कि वो दुश्मनीयों के ख़ात्मा में सहूलत पैदा करने के लिए तैयार हैं। वज़ीरे आज़म इसराईल नितिन याहू ने कहा कि अभी जंग बंदी उन के प्रोग्राम में शामिल नहीं है। इसराईल ने जवाबी कार्रवाई करते हुए तोपखाने से फायरिंग की।

इसराईली फ़ौज के तर्जुमान कर्नल पीटर लर्नर ने कहा कि अभी ये वाज़ेह नहीं हो सका कि नया महाज़ अलामती है या उस की कोई ठोस हैसियत है।

TOPPOPULARRECENT