Sunday , December 17 2017

इसराईल में मसाजिद में अज़ान पर पाबंदी का मुसव्वदा पेश

मक़बूज़ा बैत-उल-मुक़द्दस १३ दिसम्बर: (एजैंसीज़) इसराईल की पार्लीमेंट में मक़बूज़ा बैत-उल-मुक़द्दस की तमाम मसाजिद में अज़ान पर पाबंदी का मुसव्वदा पेश करदिया गया जिस में कहा गया है कि अज़ान केलिए लाउड स्पीकर के इस्तिमाल से यहूदी आबाद कारों क

मक़बूज़ा बैत-उल-मुक़द्दस १३ दिसम्बर: (एजैंसीज़) इसराईल की पार्लीमेंट में मक़बूज़ा बैत-उल-मुक़द्दस की तमाम मसाजिद में अज़ान पर पाबंदी का मुसव्वदा पेश करदिया गया जिस में कहा गया है कि अज़ान केलिए लाउड स्पीकर के इस्तिमाल से यहूदी आबाद कारों के आराम-ओ-सुकून में ख़लल पड़ रहा है।

जबकि बाअज़ इसराईली अरकान ने इस की मुख़ालिफ़त करते हुए कहा है कि बिल मज़हबी आज़ादी के ख़िलाफ़ है। इतवार को क़ानूनसाज़ कमेटी में इस मुआमले पर बेहस की गई। दूसरी जानिब फ़लस्तीनी शहरीयों ने इसराईल के इस इस्लाम दुश्मन इक़दाम के ख़िलाफ़ शदीद एहतिजाज किया है।

तफ़सीलात के मुताबिक़ इसराईली पार्लीमैंट कनीसट में एक नए मुसव्वदा क़ानून पर बेहस जारी है। मुसव्वदा क़ानून में कहा गया है कि मक़बूज़ा इलाक़ों की मसाजिद में लगे लाउड स्पीकर से यहूदी आबाद कारों के आराम वसकोन में ख़लल पड़ रहा है लिहाज़ा पार्लीमैंट तमाम मसाजिद में अज़ान या इन में लगे बैरूनी लाउड स्पीकरों के इस्तिमाल पर पाबंदी लगाएता कि यहूदी आबाद कारों के आराम-ओ-सुकून को यक़ीनी बनाया जा सके।

दूसरी जानिब मुफ़्ती-ए-आज़म फ़लस्तीन उल-शेख़ मुहम्मद हुसैन ने मसाजिद में अजानों पर पाबंदी को इस्लाम और मुस्लमानों केख़िलाफ़ मुनज़्ज़म साज़िश क़रार दिया है।

TOPPOPULARRECENT