Saturday , January 20 2018

इसरो तनाज़ा पर वज़ीर-ए-आज़म ख़ामोशी ख़तम करें: बी जे पी

नई दिल्ली, ०७ फरवरी (पी टी आई) बी जे पी ने इसरो Antrix । देवास तनाज़ा के लिए वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह पर शदीद तन्क़ीद की और उन की ख़ामोशी के बारे में इस्तिफ़सार किया। पार्टी ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म को इस मुआमले में अपना मौक़िफ़ वाज़िह करना होगा क्यों

नई दिल्ली, ०७ फरवरी (पी टी आई) बी जे पी ने इसरो Antrix । देवास तनाज़ा के लिए वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह पर शदीद तन्क़ीद की और उन की ख़ामोशी के बारे में इस्तिफ़सार किया। पार्टी ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म को इस मुआमले में अपना मौक़िफ़ वाज़िह करना होगा क्योंकि ख़लाई शोबा का क़लमदान उन्हीं के पास है।

दूसरी तरफ़ कांग्रेस ने कहा कि सयासी जमातों को क़ानूनी मुआमले पर तबसरा से गुरेज़ करना चाहीए। बी जे पी तर्जुमान निर्मला सीता रामन ने चेन्नाई मैं अख़बारी नुमाइंदों को बताया कि जब इसरो देवास स्कैंडल मंज़रे आम पर आया, उस वक़्त वज़ीर-ए-आज़म ने दो आला इख़तियारी कमेटियां तशकील दें, लेकिन अभी तक इन दोनों कमेटीयों की रिपोर्टस का पता नहीं चल सका।

कांग्रेस तर्जुमान अभिषेक सिंघवी ने कहा कि ऐसे क़ानूनी मुआमलात में सयासी जमातों का तबसरा मुनासिब नहीं। इस के इलावा किसी को भी ये हक़ नहीं पहुंचता कि हुकूमत पर अपनी मर्ज़ी मुसल्लत करे। उन्हों ने कहा कि साबिक़ सदर नशीन इसरो माधवन नायर को किसी बात से अदम इत्तेफ़ाक़ करने या नुक्ता चीनी का हक़ हासिल है।

TOPPOPULARRECENT