Monday , December 18 2017

इस्तंबोल में पुलिस पर पैट्रोल बमों से हमले

इस्तंबोल 9 जून ( एजैंसीज़ ) तुर्की के शहर इस्तंबोल में हुकूमत मुख़ालिफ़ मुज़ाहिरों के दौरान मुज़ाहिरीन ने पुलिस पर पेट्रोल बमों से हमले किए जिस में मुतअद्दिद अफ़राद ज़ख़मी होगए।इस्तंबोल में हुकूमत मुख़ालिफ़ मुज़ाहिरों का सिलस

इस्तंबोल 9 जून ( एजैंसीज़ ) तुर्की के शहर इस्तंबोल में हुकूमत मुख़ालिफ़ मुज़ाहिरों के दौरान मुज़ाहिरीन ने पुलिस पर पेट्रोल बमों से हमले किए जिस में मुतअद्दिद अफ़राद ज़ख़मी होगए।इस्तंबोल में हुकूमत मुख़ालिफ़ मुज़ाहिरों का सिलसिला एक हफ़्ते से जारी है।

इस्तंबोल के इलाक़े ग़ाज़ी में मुज़ाहिरीन और पुलिस के दरमयान झड़पों में मुज़ाहिरीन ने पुलिस पर पेट्रोल बम फेंके जिस के जवाब में पुलिस ने मुज़ाहिरीन पर आँसू गैस की शैलिंग की जिस में मुतअद्दिद अफ़राद ज़ख़मी हुए। तुर्क वज़ीर-ए-आज़म तय्यब उर्दोगान ने मुज़ाहिरों को गै़रक़ानूनी क़रार देते हुए फ़ौरी तौर पर ख़त्म करने का मुतालिबा किया है।

इस्तंबोल में एक अवामी बाग़ की जगह पर सल़्तनत-ए-उस्मानिया दौर की बीरकस और इस में एक शॉपिंग सैंटर की तामीर का मंसूबा सामने आने के बाद मुल्क में मुज़ाहिरे शुरू हो गए जिन का दायरा अनक़रा समेत दीगर शहरों तक फैल गया।

TOPPOPULARRECENT