Friday , December 15 2017

इस्तीफ़ा मेरे पर्स में मौजूद :कृपा रानी

मर्कज़ी वज़ीर किल्ली कृपा रानी ने कहा हैके सीमा आंध्र से ताल्लुक़ रखने वाले कांग्रेस के तमाम मर्कज़ी वुज़रा ,अरकान-ए-पार्लीमैंट ,अरकान असेंबली और दुसरे तमाम सीनीयर कांग्रेस क़ाइदीन ए के अनटोनी कमेटी से नई दिल्ली में मुलाक़ात करेंगे औ

मर्कज़ी वज़ीर किल्ली कृपा रानी ने कहा हैके सीमा आंध्र से ताल्लुक़ रखने वाले कांग्रेस के तमाम मर्कज़ी वुज़रा ,अरकान-ए-पार्लीमैंट ,अरकान असेंबली और दुसरे तमाम सीनीयर कांग्रेस क़ाइदीन ए के अनटोनी कमेटी से नई दिल्ली में मुलाक़ात करेंगे और आंध्र प्रदेश को मुत्तहिद रखने के लिए पुर ज़ोर वकालत करेंगे ।

कृपा रानी ने ज़िला श्रीकाकुलम में मुनाक़िदा एक प्रोग्राम के मौके पर कहा कि मेरा स्तीफ़ा मेरी पर्स में मौजूद है और रियासत की तक़सीम की सूरत में ना सिर्फ़ में बल्कि सीमा आंध्र के तमाम कांग्रेस क़ाइदीन , मर्कज़ी वुज़रा और अरकान मुक़न्निना अगर ज़रूरी होतो इजतिमाई स्तीफ़े पेश करदेंगे।

इस मीटिंग से ख़िताब करते हुए साबिक़ वज़ीर धर्मना प्रसाद राव ने कहा कि कांग्रेस हाईकमान ने अलहदा तेलंगाना के हक़ में फ़ैसले की एक फ़ाश ग़लती की है।

एक और वज़ीर कुंडरो मुरली ने कहा कि रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ सीमा आंध्र के तमाम वुज़रा मुत्तहिद हैं और अनटोनी कमेटी में रियासत की तक़सीम की सख़्त मुख़ालिफ़त की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT