Friday , September 21 2018

इस्मत रेज़ि के इल्ज़ाम में नौजवान को बरहना हालत में घो माया गया

अहमद नगर 19 साला नौजवान के ख़िलाफ़ एक नाबालिग़ लड़की ने इस्मत रेज़ि की शिकायत दर्ज करवाई है जबकि उस लड़की के जिन्सी इस्तिहसाल पर नौजवान को बरहना हालत में गधे पर बिठाकर घुमाया गया । लड़की का ताल्लुक़ दूसरी ज़ात बिरादरी से बताया जाता है।

अहमद नगर

19 साला नौजवान के ख़िलाफ़ एक नाबालिग़ लड़की ने इस्मत रेज़ि की शिकायत दर्ज करवाई है जबकि उस लड़की के जिन्सी इस्तिहसाल पर नौजवान को बरहना हालत में गधे पर बिठाकर घुमाया गया । लड़की का ताल्लुक़ दूसरी ज़ात बिरादरी से बताया जाता है।

पुलिस इन्सपेक्टर भेनगर कैंप पुलिस मिस्टर गोरख गनगरोड ने बताया कि 15 साला लड़की ने कल शब शुभम भार दया के ख़िलाफ़ इस्मत रेज़ि की शिकायत दर्ज करवाई है जिस में लड़की ने ये इल्ज़ाम आइद किया है कि इस नौजवान ने कई मर्तबा इस्मत रेज़ि की और ये धमकी दी कि वीडियो फ़िल्म का अफ़शा-ए-करदेगा।

ज़िला अहमद नगर के वामोरी गाँव‌ में गुज़िश्ता जुमा के दिन मुल्ज़िम नौजवान शोभम को बे लिबास करदिया गया और एक गधे पर बिठाकर गले में चप्पलों का हार डाल कर घो माया गया और इस के अफ़राद ख़ानदान के साथ गाली गलौज की गई । पुलिस ने इस सिलसिले में 17 अफ़राद को गिरफ़्तार करलिया है।

बताया जाता है कि मुल्ज़िम नौजवान का उस लड़की के साथ मआशक़ा चल रहा था लेकिन देहातियों ने ज़ात पात के इख़तिलाफ़ात की बिना उस की मुख़ालिफ़त कर रहे थे।

TOPPOPULARRECENT