Thursday , December 14 2017

इस्मत रेज़ि के 22 ख़ातियों की निशानदेही

मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात‌ की तहकीकात कर रही एक ख़ुसूसी टीम ने फ़ोगाना देहात में पेश आए इजतिमाई इस्मत रेज़ि के 6 वाक़ियात में शामिल‌ पाए जाने वाले 27 ख़ातियों में से 22 अफ़राद की निशानदेही की है और मुक़ामी पुलिस से मांग‌ किया है कि वो उन्हें गिर

मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात‌ की तहकीकात कर रही एक ख़ुसूसी टीम ने फ़ोगाना देहात में पेश आए इजतिमाई इस्मत रेज़ि के 6 वाक़ियात में शामिल‌ पाए जाने वाले 27 ख़ातियों में से 22 अफ़राद की निशानदेही की है और मुक़ामी पुलिस से मांग‌ किया है कि वो उन्हें गिरफ़्तार करे।

पुलिस ने कहा है कि 27 अफ़राद की जानिब से मुख़्तलिफ़ शिकायतें मौसूल हुई थीं जिस पर मुक़द्दमात दर्ज करते हुए तहकीकात का शुरु किया गया था और ख़ुसूसी तहक़ीक़ाती टीम की जानिब से 22 अफ़राद की निशानदेही की गई है और बाक़ी पाँच ख़ातियों के ख़िलाफ़ तहकीकात जारी हैं।

पुलिस ने मज़ीद कहा है कि 6 ख्वातीन ने शिकायत दर्ज करते हुए कहा है कि फ़सादात‌ के दौरान ना सिर्फ़ उनके मकानात आग लगाए बल्कि उनकी इजतिमाई इस्मत रेज़ि भी की गई है। इन मुतास्सिरा ख्वातीन को अदालत में पेश करते हुए उनके ब्यानात भी कलमबंद किए गए हैं। मुक़ामी पुलिस के मुताबिक‌ इन मुक़द्दमात में ताहाल किसी की गिरफ़्तारी अमल में नहीं आई है जबकि क़ौमी कमीशन बराए अकलियत ने ताख़ीर पर तशवीश का इज़हार किया है।

TOPPOPULARRECENT