Tuesday , December 12 2017

इस्लामाबाद में हुकूमत मुख़ालिफ़ एहतेजाजी मुज़ाहिरे

इस्लामाबाद के डी चौक में पाकिस्तान तहरीके इंसाफ़ के एहतेजाजी मुज़ाहिरे के पेशे नज़र सख़्त हिफ़ाज़ती इक़दामात किए गए हैं। पाकिस्तान में 12 मई 2013 के तारीख़ी इंतिख़ाबात के एक साल बाद आज मुल्क भर में मुख़्तलिफ़ शहरों में मुताद्दिद सियासी जम

इस्लामाबाद के डी चौक में पाकिस्तान तहरीके इंसाफ़ के एहतेजाजी मुज़ाहिरे के पेशे नज़र सख़्त हिफ़ाज़ती इक़दामात किए गए हैं। पाकिस्तान में 12 मई 2013 के तारीख़ी इंतिख़ाबात के एक साल बाद आज मुल्क भर में मुख़्तलिफ़ शहरों में मुताद्दिद सियासी जमातों ने एहतेजाजी मुज़ाहिरों का इनेक़ाद किया।

इन मुज़ाहिरों में सब से आगे पाकिस्तान तहरीके इंसाफ़ का एहतेजाजी मुज़ाहरा है जोकि गुज़िश्ता साल आम इंतिख़ाबात में मुबैयना धांदलियों के ख़िलाफ़ इस्लामाबाद के डी चौक में मुनाक़िद होगा।

इस्लामाबाद में जमात के सरब्राह इमरान ख़ान एक जल्से आम से ख़िताब करेंगे। लाहौर से एजाज़ चौधरी की सरब्राही में एक क़ाफ़िला रवाना होगा जिस में गुजरांवाला, गुजरात और जहलुम से भी क़ाफ़िले शामिल होंगे।

याद रहे कि पाकिस्तान तहरीके इंसाफ़ के चेयरमैन इमरान ख़ान ने हुकूमत को मुतनब्बे किया है कि पार्लीयामेंट हाऊस के सामने एहतेजाज के लिए आने वालों को रोक कर हुकूमत ख़ुद जम्हूरीयत को पटरी से उतारने की जानिब जाएगी।

TOPPOPULARRECENT