Wednesday , January 17 2018

इस्लामी उलूम पर ऑस्ट्रेलियाई यूनीवर्सिटी से रब्त की तजवीज़

मेयर हैदराबाद मुहम्मद माजिद हुसैन ने ऑस्ट्रेलिया के शहर ब्रिस्बेन से हैदराबाद के तालीमी इदारों, कॉलेजों और स्कूलस को बाहमी तौर पर मरबूत करने से अपनी दिलचस्पी का इज़हार करते हुए कहा कि ब्रिस्बेन में वाक़्ये इस्लामी उलूम की यूनीव

मेयर हैदराबाद मुहम्मद माजिद हुसैन ने ऑस्ट्रेलिया के शहर ब्रिस्बेन से हैदराबाद के तालीमी इदारों, कॉलेजों और स्कूलस को बाहमी तौर पर मरबूत करने से अपनी दिलचस्पी का इज़हार करते हुए कहा कि ब्रिस्बेन में वाक़्ये इस्लामी उलूम की यूनीवर्सिटी से यहां के जमिआत और कॉलेजों को बाहमी तौर पर मरबूत किया जाना चाहीए।

हैदराबाद और ब्रिस्बेन के माबैन तालीम पर एक याददाश्त मुफ़ाहमत पर ब्रिस्बेन के मेयर लार्ड ग्राहम कोईरक के साथ दस्तख़त के बाद मेयर हैदराबाद माजिद हुसैन ने कहा कि तालीमी इदारों और स्कूलों से वाबस्ता ख़वातीन के नुमाइंदों का एक वफ़द यहां मौजूद है जिस ने उनके इदारों को हैदराबाद के तालीमी इदारों से मरबूत करने की ख़ाहिश का इज़हार किया है।

उन्होंने कहा कि तालीमी इदारों को बाहमी तौर पर मरबूत करने के बाद हैदराबाद और ब्रिस्बेन के ताल्लुक़ात मज़ीद मुस्तहकम होंगे। मेयर माजिद हुसैन ने कहा कि इस्लामी तालीमात के फ़रोग़ के लिए शहर में तालीमी इदारों के आग़ाज़ की तजवीज़ है।

उन्होंने इस्लामी उलूम के फ़रोग़-ओ-तरवीज के लिए ऑस्ट्रेलिया की यूनीवर्सिटीज़ के साथ तआवुन-ओ-इर्तिबात के इमकानात का जायज़ा लेने की ज़रूरत दोनों शहरों के तालीमी इदारों का मयार बेहतर होगा दोनों ममालिक एक दूसरे की ख़ूबीयों से भरपूर इस्तेफ़ादा करसकेंगे।

TOPPOPULARRECENT