Thursday , June 21 2018

इस्लाम के नाम पर दहश्तगर्दी की मुज़म्मत – हसन रुहानी

इरान के सदर हसन रुहानी ने दुनिया के किसी भी गोशे में इस्लाम के नाम पर दहश्तगर्दी और तशद्दुद की सख़्त मुज़म्मत की। सदर रुहानी ने इस्लामी इत्तिहाद कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि फ़लस्तीन, लेबनान, इराक़ और शाम, अमरीका या पेरिस हो या

इरान के सदर हसन रुहानी ने दुनिया के किसी भी गोशे में इस्लाम के नाम पर दहश्तगर्दी और तशद्दुद की सख़्त मुज़म्मत की। सदर रुहानी ने इस्लामी इत्तिहाद कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि फ़लस्तीन, लेबनान, इराक़ और शाम, अमरीका या पेरिस हो या दुनिया का कोई और मुक़ाम हो हम हर किस्म की दहश्तगर्दी, इंतिहापसंदी और तशद्दुद की मुज़म्मत करते हैं।

सदर रुहानी ने कहा कि मज़हब, इस्लाम या जिहाद के नाम पर जो लोग बेक़सूर अफ़राद को हलाक कर रहे हैं वो दरअसल इस्लाम के ख़िलाफ़ लड़ाई में मुलव्विस हैं। दानिस्ता या नादानिस्ता तौर पर इस्लाम से ख़ौफ़ और नफ़रत पैदा कर रहे हैं। हसन रुहानी ने दहश्तगर्दी के ख़िलाफ़ जद्दो जहद करने वाले तमाम ममालिक को इस्लामी जम्हूरीया इरान की ताईद और हिमायत का वादा किया।

हसन रुहानी ने दहश्तगर्दी के ख़िलाफ़ आलमी मुहिम में अपने मुल्क की जानिब से मुकम्मल तआवुन की पेशकश का वादा करते हुए कहा कि इस लानत के ख़ातमा के लिए इस्लामी जम्हूरीया मुम्किना तआवुन करेगी।

TOPPOPULARRECENT