Monday , December 11 2017

इस एस सी इम्तेहानात का पीर से आग़ाज़

एस एस सी इम्तेहान का 26 मार्च पीर से आग़ाज़ होरहा है । इस साल एस एस सी तलबा अपने इम्तेहानात हुकूमत की हिदायत के मुताबिक़ 200 क़दीम इमतिहानी मराकिज़ के बजाय नए मराकिज़ में देंगे । जहां बेहतर सहूलतें फ़राहम की गई हैं । डावर को रेट इम्ते

एस एस सी इम्तेहान का 26 मार्च पीर से आग़ाज़ होरहा है । इस साल एस एस सी तलबा अपने इम्तेहानात हुकूमत की हिदायत के मुताबिक़ 200 क़दीम इमतिहानी मराकिज़ के बजाय नए मराकिज़ में देंगे । जहां बेहतर सहूलतें फ़राहम की गई हैं । डावर को रेट इम्तेहानात ने इमतिहानी मराकिज़ पर बेहतर फर्नीचर , रोशनी और दीगर सहूलतें फ़राहम करने का बंद-ओ-बस्त किया है ।

इस एस सी के ये इम्तेहानात 26 मार्चता 11 अप्रैल मुनाक़िद होंगे । डायरैक्टर सरकारी इम्तेहानात बी मनमाड रेड्डी ने कहा कि इम्तेहानात के पुर अमन इनइक़ाद के लिए तमाम इंतिज़ामात करलिए गए हैं । इस साल 2.26 लाख ख़ानगी उम्मीदवारों के बिशमोल ज़ाइद अज़12,87,736 तलबा हिस्सा लेंगे । तलबाके लिए ख़ुसूसी हिदायत दी गई है कि वो मुक़र्ररा वक़्त से 45 मिनट क़बल इमतिहानी मर्कज़ पहूंच जाएं ।

अपने साथ पेन , पेंसिल , रबर , शार्पनर , इस्क़ील और राईटिंग पयाड रखें । असल जवाबी पर्चा के साथ ओ एम आर शीट मुंसलिक करने से क़बल उस की तसदीक़ करें । जवाबी पर्चा पर सिलसिला निशान लगाएं । तलबाको ये भी मश्वरा दिया गया है कि अपने साथ सेल फ़ोन और कालकोलेटर ना रखें । इम्तेहान हाल में हाल टिकट के सिवा और दूसरी तहरीरी चीज़ लेजाने की इजाज़त नहीं होगी ।

TOPPOPULARRECENT