Friday , December 15 2017

इक़्तेदार से दस्तबरदारी का अल्टीमेटम वज़ीरे आज़म थाईलैंड ने मुस्तरद कर दिया

थाईलैंड की परेशान हाल वज़ीरे आज़म यिंगलक शनावत्रा ने आज अपोज़ीशन का इक़्तेदार से दस्तबरदार होने के लिए दिया हुआ दो रोज़ा अल्टीमेटम मुस्तरद कर दिया। उन्हों ने कहा कि वो जारी तशद्दुद के ख़ात्मा के लिए कुछ भी करने तैयार हैं लेकिन इक़्ते

थाईलैंड की परेशान हाल वज़ीरे आज़म यिंगलक शनावत्रा ने आज अपोज़ीशन का इक़्तेदार से दस्तबरदार होने के लिए दिया हुआ दो रोज़ा अल्टीमेटम मुस्तरद कर दिया। उन्हों ने कहा कि वो जारी तशद्दुद के ख़ात्मा के लिए कुछ भी करने तैयार हैं लेकिन इक़्तेदार से दस्तबरदारी का ग़ैर दस्तूरी मुतालिबा क़ुबूल नहीं करेंगी।

एहतेजाजी ग़ैर मुंख़बा कौंसिल को इक़्तेदार हवाला करने का मुतालिबा कर रहे हैं। पुलिस ने कल एहतेजाजी मुज़ाहिरीन को मुंतशिर करने के लिए आँसू ग़ैस के शेल इस्तेमाल किए थे जबकि उन्हों ने ज़बरदस्ती गवर्नमेंट हाउज़ में दाख़िल होने की कोशिश की थी आज दूसरे दिन भी एहतेजाजियों ने गवर्नमेंट हाउज़ के इलावा मेट्रो पोलीटन पुलिस ब्यूरो के दफ़्तर में ज़बरदस्ती दाख़िल होने की कोशिश की।

उन्हों ने कहा कि अवामी ताईद के साथ इक़्तेदार पर वापिस आकर अवामी कौंसिल का क़ियाम उन के लिए नामुमकिन था और ऐसे किसी शख़्स या कौंसिल को इक़्तेदार सपुर्द करना जो अवामी की मुंतख़बा ना हो मेरे लिए नामुमकिन है ताहम उन्हों ने कहा कि वो मुज़ाकरात का दरवाज़ा हमेशा खुला रखती हैं।

TOPPOPULARRECENT