Wednesday , December 13 2017

ईदगाह मेदक की अराज़ी के सर्वे पर ज़ोर

मेदक, 29 मार्च: सदर ईदगाह कमेटी मेदक अल्हाज ख़्वाजा मुईनुद्दीन ने अपने एक बयान में बताया कि मुस्तक़र मेदक के एक वफ़द ने हज हाउज़ पहुंचकर सदर नशीन वक़्फ़ बोर्ड आन्ध्रा प्रदेश जनाब ख़ुसरू ब्याबानी से मुलाक़ात करते हुए ईदगाह मेदक के मसाइल

मेदक, 29 मार्च: सदर ईदगाह कमेटी मेदक अल्हाज ख़्वाजा मुईनुद्दीन ने अपने एक बयान में बताया कि मुस्तक़र मेदक के एक वफ़द ने हज हाउज़ पहुंचकर सदर नशीन वक़्फ़ बोर्ड आन्ध्रा प्रदेश जनाब ख़ुसरू ब्याबानी से मुलाक़ात करते हुए ईदगाह मेदक के मसाइल पर बात चीत की और उन मसाइल की जल्द यकसूई पर ज़ोर दिया गया। वफ़द में सदर ईदगाह कमेटी जनाब ख़्वाजा मुईनुद्दीन, नायब सदर सय्यद आरिफ़ हुसैनी, रुकन आमिला मुहम्मद रियाज़ुद्दीन, क़ाज़ी शहर-ओ-ख़तीब इमाम ईदगाह हाफ़िज़ सय्यद ख़्वाजा मुईज़ुद्दीन, मौलाना अहमद कादरी, मुहम्मद लायक़ अली और सय्यद इम्तियाज़ शाह कादरी और दीगर मौजूद थे।

मुलाक़ात के दौरान सदर नशीन वक़्फ़ बोर्ड को ईदगाह के मसाइल से तफ़सीली तौर पर वाक़िफ़ करवाया गया। जनाब ख़ुसरू ब्याबानी ने तमाम मसाइल का ग़ौर से सुन्ते हुए मुसबित रद्द-ए-अमल का इज़हार किया और वफ़द को यक़ीन दिलाया कि जल्द अज़ जल्द ईदगाह के मसाइल हल करदिए जाएंगे। सदर ईदगाह कमेटी जनाब ख़्वाजा मुईनुद्दीन ने ईदगाह की आराज़ियात से मुताल्लिक़ तफ़सीलात बताते हुए ईदगाह के तहत मौक़ूफ़ा अराज़ी का सर्वे कराने और नाजायज़ क़ब्ज़ों को बरख़ास्त कराने की सदर नशीन वक़्फ़ बोर्ड से ख़ाहिश की।

बादअज़ां वफ़द ने कमिशनर इकलेती बहबूद जनाब एम ए वहीद से भी मुलाक़ात करते हुए इकलेती बहबूद की इसकीमात से मुस्लिम अकलियत को फ़ायदा पहुंचाने संजीदा इक़दामात करने की दरख़ास्त की।

TOPPOPULARRECENT