Tuesday , December 12 2017

ईदुलअज़हा के बाद तेलंगाना पर फ़ैसला मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला चिदम़्बरम का इन्किशाफ़

हैदराबाद 1 नवमबर ( सियासत न्यूज़)मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम ने कहा है कि अलहदा तेलंगाना मसला पर कांग्रेस पार्टी ईदुल अज़हा के बाद कोई फ़ैसला करसकती है । इसी दौरान रियास्ती गवर्नर ई ऐस ईल नरसिम्हन ने नई दिल्ली में पी चिदम़्ब

हैदराबाद 1 नवमबर ( सियासत न्यूज़)मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम ने कहा है कि अलहदा तेलंगाना मसला पर कांग्रेस पार्टी ईदुल अज़हा के बाद कोई फ़ैसला करसकती है । इसी दौरान रियास्ती गवर्नर ई ऐस ईल नरसिम्हन ने नई दिल्ली में पी चिदम़्बरम से मुलाक़ात की और रियासत की ताज़ा तरीन सयासी सूरत-ए-हाल से वाक़िफ़ कराया ।

अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत के दौरान जब तेलंगाना मसला के बारे में सवाल किया गया तो चिदम़्बरम ने कहा कि आंधरा प्रदेश उमूर के इंचार्ज ग़ुलाम नबी आज़ाद ने कोर कमेटी ग्रुप को बताया कि ईद और तहवारों के सीज़न के बाइस तेलंगाना के फ़ैसले में ताख़ीर होरही है ।दीपावली और ईद अज़हा के बाद ही इस सिलसिला में कोई फ़ैसला किया जा सकता है ।

चिदम़्बरम ने उम्मीद ज़ाहिर की कि ईदालासही के बाद तेलंगाना मसला पर किसी क़तई फ़ैसला की सिम्त पेशरफ़त होसकती है । उन्हों ने कहा कि क़तई फ़ैसले के सिलसिला में मुज़ाकरात जारी हैं । इसी दौरान नई दिल्ली में मौजूद रियास्ती गवर्नर ने आज चिदम़्बरम से मुलाक़ात की और तेलंगाना तहरीक के पस-ए-मंज़र में ताज़ा तरीन सूरत-ए-हाल से वाक़िफ़ किराया ।

बताया जाता है कि गवर्नर ने अमन-ओ-ज़बत की सूरत-ए-हाल के बारे में वज़ीर-ए-दाख़िला को रिपोर्ट पेश की । ज़राए के मुताबिक़ गवर्नर ने बताया कि आम हड़ताल के ख़ातमे के बाद आम ज़िंदगी और सरकारी काम काज मामूल के मुताबिक़ जारी हैं । गवर्नर ने अमन-ओ-ज़बत की सूरत-ए-हाल को इतमीनान बख़श और क़ाबू में बताया । वाज़िह रहे कि गवर्नर नई दिल्ली में मुलक के तमाम गवर्नर्स की कान्फ़्रैंस में शिरकत केलिए गए हुए हैं ।

TOPPOPULARRECENT