Monday , December 11 2017

ईद-उल-अज़हा और गणेश विसर्जन, डी सी पी साउथ ज़ोन की ख़ुसूसी हिदायात

हैदराबाद 10 सितंबर: डिप्टी कमिशनर आफ़ पुलिस साउथ ज़ोन वी सत्य नाराय‌ना ने जारीया माह मुनाक़िद होने वाले ईद-उल-अज़हा और गणेश तहवार के पेश-ए-नज़र फ़लकनुमा डीवीझ़न से ताल्लुक़ रखने वाले क़ुरैश बिरादरी के अरकान की एक मीटिंग मुनाक़िद क्या।

इस मीटिंग में डी सी पी ने क़ुरैश बिरादरी को वाक़िफ़ करवाया कि इस साल ईद-उल-अज़हा और गणेश तहवार का इनइक़ाद एक ही माह में हो रहा है और उन्होंने जानवरों की मुंतकली और फ़रोख़त से मुताल्लिक़ कई हिदायतें जारी कीं। सत्यनाराय‌ना ने क़ुरैश बिरादरी से अपील की हैके वो गाय या बिछड़े की फ़रोख़त और इस को ज़बह करने से गुरेज़ करें।

क़ुर्बानी के लिए जानवरों को हैवानात के डॉक्टर्स का सर्टीफ़िकेट लाज़िम है। जानवरों की गै़रक़ानूनी मुंतकली में शामिल होने पर पुलिस को इत्तेला करें और किसी भी शख़्स को क़ानून हाथ में लेने की इजाज़त नहीं है।

गणेश विसर्जन के लिए इस्तेमाल किए जाने वाली सड़कों से जानवरों की मुंतकली की इजाज़त नहीं है। इस मीटिंग में डी सी पी ने बताया कि क़ुर्बानी के जानवरों के फुज़ला , हड्डियां और सींग वग़ैरा को खुले आम सड़कों पर ना फेंका जाये और मुताल्लिक़ा इलाक़ों में गणेश मंडप की मौजूदगी का ख़्याल रखा जाये।

TOPPOPULARRECENT