Friday , June 22 2018

ईद उल अज़हा-ओ-गणेश विसर्जन के लिए वसी-तर सिक्योरिटी इंतेज़ामात

हैदराबाद 09 सितंबर: हैदराबाद में गणेश विसर्जन जलूस 27 सितंबर को मुनज़्ज़म किया जाएगा और मूर्तियों का विसर्जन इस साल हसब-ए-साबिक़ हुसेन सागर में किया जाएगा।

इस मर्तबा ईद उल अज़हा और गणेश विसर्जन दो दिन के फ़र्क़ से होंगे। उस को पेश-ए-नज़र रखते हुए दोनों तहवार भी इंतेहाई ख़ुशगवार माहौल में पुरअमन तौर पर मनाने का भाग्यनगर गणेश उत्सव समीती , हैदराबाद से ताल्लुक़ रखने वाले वुज़रा -ओ-डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर की मौजूदगी में वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी की सदारत में मीटिंग का इनइक़ाद अमल में आया।

इस मीटिंग में किए जानेवाले इंतेज़ामात का तफ़सीली जायज़ा लिया गया। मीटिंग में बताया गया कि डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली , टी श्रीनिवास यादव वज़ीर कमर्शियल टैक्स , आला पुलिस ओहदेदारों के अलावा भाग्यनगर गणेश उत्सव समीती के ओहदेदारों के अलावा बी जे पी अरकाने असेंबली भी शरीक थे।

बादअज़ां मीटिंग की रुवेदाद से वाक़िफ़ करवाते हुए नरसिम्हा रेड्डी ने बताया कि 17 सितंबर को गणेश चित्तूरथी तक़ारीब का आग़ाज़ होगा। और 27 सितंबर को गणेश मूर्तियों का विसर्जन अमल में आएगा।

मूर्तियों का विसर्जन हुसेन सागर में किया जाएगा। वज़ीर-ए-दाख़िला ने कहा कि गणेश विसर्जन के पुरअमन इनइक़ाद के लिए इंतेज़ामात किए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT