Sunday , February 25 2018

ईरानी न्यूक्लियर तनसीबात को तबाह करने अमेरीका का मनसूबा

वाशिंगटन, २९ जनवरी (पी टी आई) अमेरीकी फ़ौज ने अपना सब से बड़ा रवायती हथियार बनाने की कोशिशों में मज़ीद शिद्दत पैदा कर दी है। ये नया हथियार 13.6 टन वज़नी ’’बनकर बसट्र बम ‘‘ होगा। बहुत ज़्यादा ताक़तवर होगा और ईरान की मोसर क़िला बंद ज़ेर-ए-ज़मी

वाशिंगटन, २९ जनवरी (पी टी आई) अमेरीकी फ़ौज ने अपना सब से बड़ा रवायती हथियार बनाने की कोशिशों में मज़ीद शिद्दत पैदा कर दी है। ये नया हथियार 13.6 टन वज़नी ’’बनकर बसट्र बम ‘‘ होगा। बहुत ज़्यादा ताक़तवर होगा और ईरान की मोसर क़िला बंद ज़ेर-ए-ज़मीन न्यूक्लियर तनसीब को तबाह करने की सलाहीयत का हामिल होगा।

वाल स्टरीट जर्नल ने अमेरीकी उहदेदाराओ के हवाले से ख़बर दी है कि ईरानी न्यूक्लियर तनसीबात पर इमकानी हमलों की हंगामी मनसूबा बंदी के एक हिस्सा के तौर पर ये मुसाई की जा रही है। अमेरीकी वज़ारत दिफ़ा से वाबस्ता जंगी मनसूबा साज़ओ ने ये नतीजा अख़ज़ किया था कि अमेरीका का मौजूदा सब से बड़ा हथियार, ज़ेर-ए-ज़मीन न्यूक्लियर तनसीबात को तबाह करने की सलाहीयत का हामिल नहीं है चुनांचे ईरानी तनसीबात को तबाह करने के लीये मज़ीद ताक़तवर बम की ज़रूरत होगी।

इस अख़बार ने मुताल्लका उहदेदार के हवाले से ख़बर दी कि बंकर बसट्र बम जो मैसीओ-आर्डीनैंस पैनीट्रीट्र कहलाया जाएगा। ईरान और शुमाली कोरिया की ज़ेर-ए-ज़मीन न्यूक्लियर तनसीबात को तबाह करने के लीए ख़सूसी तज़ईन के साथ तैयार किया जा रहा है, लेकिन इबतदाई तजुर्बात से इशारा मिला है कि मौजूदा बम ईरानी न्यूकीर तनसीबात को मुकम्मल तौर पर तबाह करने की सलाहीयत का हामिल नहीं है क्योंकि ईरान भी अपनी तनसीबात को मज़ीद महफ़ूज़ बन चुका है।

इस बम के मोसर होने के बारे में पाए जाने वाले शकूक ओ- शुबहात पर अमेरीकी उहदेदार ने कहा कि इस ज़िमन में पेंटगान को बम की सलाहीयत में इज़ाफ़ा के लीए मज़ीद फ़ंडज़ के हुसूल की ग़रज़ से खु़फ़ीया तौर पर अमरीकी कांग्रेस से रुजू होना पड़ा था चुनांचे अब इस बम को मज़ीद मोसर और ताक़तवर बनाया जाएगा जो किसी मुक़ाम पर बरसाए जाने के बाद धमाके से क़बल चट्टानो , कंक्रीट और फौलादी चुस्त या सतून को चीरता हुआ ताह तक पहुँचाने की सलाहीयत का हामिल होगा।

अमेरीकी महकमा दिफ़ा इस किस्म के 20 बम बनाने के लीए ताहाल 330 मिलियन डालर ख़र्च कर चुका है और इस को मज़ीद ताक़तवर बनाने के लीए पेंटगान ने इज़ाफ़ी 82 मिलियन डालर्स फ़राहम करने की दरख़ास्त की है।

अमेरीकी एयर फ़ोर्स के B-2 स्टील्थ बमबार तैय्यारा पर इस हथियार की तनसीब के लिए अमेरीकी हवा बाज़ी के एक बड़े इदारा बूंग को 2009 में कौन्ट्रैक्ट दिया गया था।

TOPPOPULARRECENT