Wednesday , August 15 2018

ईरानी मुज़ाकरात पेशकश पर युरोपी यूनीयन का मुसबत रद्द-ए-अमल

दुबई 9 जनवरी (एजैंसीज़) ईरान और छः आलमी ताक़तों के दरिमियन न्यूक्लियर मुज़ाकरात के इम्माकनात रोशन होगए हैं। युरोपी यूनीयन की ख़ारिजा पालिसी की सरबराह कैथरीन एनटन ने तुर्क सिफ़ारतकार ज़राए से ताल्लुक़ का शिकार मुज़ाकरात के एहय

दुबई 9 जनवरी (एजैंसीज़) ईरान और छः आलमी ताक़तों के दरिमियन न्यूक्लियर मुज़ाकरात के इम्माकनात रोशन होगए हैं। युरोपी यूनीयन की ख़ारिजा पालिसी की सरबराह कैथरीन एनटन ने तुर्क सिफ़ारतकार ज़राए से ताल्लुक़ का शिकार मुज़ाकरात के एहया के लिए ईरान की पेशकश पर मुसबत रद्द-ए-अमल ज़ाहिर किया है। ईरान के रोज़नामा तहरान टाईम्स ने वज़ीर-ए-ख़ारजा तुर्की अहमत दावत ओनगो और वज़ीर-ए-ख़ारजा ईरान अली अकबर सालही की मुशतर्का प्रैस कान्फ़्रैंस के हवाला से ख़बर शाय की है कि ईरान का दौरा करने वाले वज़ीर-ए-ख़ारजा तुर्की ने ईरानी अहदेदादरों को कैथरीन एश्टन का पैग़ाम पहुंचाने का अनकाशाफ़ किया है जिस में ईरान के साथ सलामती कौंसल के पाँच मुस्तक़िल अरकान और जर्मनी की ईरान के न्यूक्लियर प्रोग्राम पर मर्कूज़ बातचीत के एहया पर आमादगी ज़ाहिर की है।

कैथरीन एश्टन इन छः आलमी ताक़तों की क़ियादत करती हैं। प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए वज़ीर-ए-ख़ारजा तुर्की ने कहा कि उन्हों ने वज़ीर-ए-ख़ारजा अली अकबर सालही को आलमी ताक़तों के न्यूक्लियर प्रोग्राम पर मुज़ाकरात के लिए आमादगीकी इत्तिला दे दी है। ईरान के आला सतही मुज़ाकरात का रसईद जलीली ने 31 डिसमबर को आलमी ताक़तों को मुज़ाकरात के नए मरहला की दावत दी थी।

इस्लामी जमहूरीया ख़बररसां इदारा ऊनाने कहा कि प्रैस कान्फ़्रैंस में अहमत दावत ओगलो ने उम्मीद ज़ाहिर की कि ईरान के साथ मुज़ाकरात का एहया मौजूदा इंतिहाई धमाको सूरत-ए-हाल को पुरसुकून करदेगा जो ईरान और मग़रिबी ताक़तों के दरमयान पाई जाती है। प्रैस कान्फ़्रैंस में वज़ीर-ए-ख़ारजा ईरान अली अकबर सालही ने युरोपी यूनीयन की ख़ारिजा पालिसी की सरबराह कैथरीन एश्टन के रद्द-ए-अमल पर इज़हार मुसर्रत करते हुए कहा कि मुज़ाकरात के लिए तुर्की बेहतरीन मुक़ाम साबित होगा। सदर ईरान महमूद अहमद नज़ाद ने फ़ोन पर सदर रूस दीमतरी मीडवीडीफ़ से बातचीत करते हुए। ईरान इस के न्यूक्लियर बोहरान पर पैदा शूदा बोहरान की मुज़ाकरात के ज़रीया यकसूई के लिए रूस की सिफ़ारतकार कोशिशों की सताइश करता है।

TOPPOPULARRECENT