Friday , January 19 2018

ईरान और यूरोपीय ममालिक के माबैन नई इक़्तेसादी ताल्लुक़ात

इस्लामी जम्हूरीया ईरान के सदर हसन रुहानी आज पीर को एक सरकारी दौरे पर यूरोपीय मुल्क इटली पहुंच रहे हैं। ईरानी सदर तेहरान और दुनिया की छः बड़ी ताक़तों के माबैन मुतनाज़ा ऐटमी प्रोग्राम से मुताल्लिक़ तय पाने और इस के नतीजे में ईरान पर से आलमी पाबंदीयां हटने के बाद पहली बार इटली का दौरा कर रहे हैं।

रुहानी के इस दौरे का मक़सद ईरान की इक़्तेसादीयात को मज़बूत बनाने के लिए यूरोपीय ममालिक के साथ अपने ताल्लुक़ात में बेहतरी लाना है। सदर रुहानी इसी हफ़्ते फ़्रांस का दौरा भी करेंगे। हसन रुहानी का फ़्रांस का दौरा दरअसल गुज़िश्ता बरस नवंबर के माह में तय था ताहम पैरिस में दहशत गर्दाना हमलों के सबब ये दौरा मुल्तवी हो गया था।

रुहानी की इटली आमद से तीन रोज़ क़ब्ल ही आलमी ताक़तों के साथ तय पाने वाले मुआहिदे पर अमल दरामद शुरू हुआ है जिसके बाद अमरीका और यूरोपीय यूनीयन के लिए ईरान पर से इक़्तेसादी पाबंदी हटाने की राह हमवार हुई ताहम इस शर्त पर कि ईरान अपनी जौहरी सरगर्मीयां महिदूद रखे।

इतवार को तेहरान की तरफ़ से कहा गया था कि ईरानी हुकूमत 114 तैयारे ख़रीदेगी इस तरह ईरान पुराने तैयारों पर मुश्तमिल अपने फ़िज़ाई बेड़े को दोबारा जानदार और ताक़तवर बनाना चाहता है।

TOPPOPULARRECENT